Hiss & Diss 2

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Trott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 225 303
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jättestor diss!

OPIs kracklerande nagellack.

img-20160130-wa0004_56adc577e087c32ea9a2d57f.jpg

Två naglar av tio fick krackel-effekten!
Sjukt missnöjd, det är ju jättemycket sämre än mitt lack från isadora (med samma effekt). :down:

Ni ville ju ha mer än matrecensioner ;)

Eftersom jag tydligen bara recenserar kvarg, så fortsätter jag i det spåret.
HISS på denna!. Åt till frukost med färska hallon och blåbär.

Image.aspx

Näringsvärde per 100g
Energi 250 kJ/60 kcal, Fett 0,3 g varav mättat fett 0,1 g Kolhydrat 4,3 g, varav sockerarter 3,6 g, Protein 9,5 g Salt 0,1 g.

Jag frågar här eftersom det finns så många kvargätare här. :D

Finns det någon kvarg som är god, med lägre sockerhalt, men som inte innehåller sötningsmedel? Jag är hyperkänslig för sötningsmedel och blir illamående av skiten.

Jag frågar här eftersom det finns så många kvargätare här. :D

Finns det någon kvarg som är god, med lägre sockerhalt, men som inte innehåller sötningsmedel? Jag är hyperkänslig för sötningsmedel och blir illamående av skiten.

Nej du får smaksätta själv då.

Smakade idag ProPud vanilj. Väldigt god och smakar som en vaniljpannacotta. Fin konsistens och inte sådär grynig som kvargliknande saker ibland är. Helt enkelt en stor HISS.
32281-img-4608.jpg

1439971422374.png

Mer lemonad får en stor HISS! Fast en liten diss för att den innehåller både socker och sötningsmedel. Dock är den såpass syrlig så jag kände inte smak av sötningsmedel.

Magnus Double Peanut butter - DISS. Mindre än en vanlig magnum, jordnötssmörsglassen smakade kartong (trodde det skulle vara vaniljsmak först, uppfattade inte ens någon jordnötssmak på glassen) men skalet var ganska gott och med mörk smakrik choklad. Men inte tillräckligt för att väga upp ett trist helhetsintryck.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 244
Senast: Halcyon
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
3 982
Senast: jemeni
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 378
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 402
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka