Hiss & Diss 2

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Trott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 225 677
Status
Stängd för vidare inlägg.
mellanmalslycka_lakritsyoghurt.jpg

Jag var skeptisk, för det lät faktiskt.. Rätt äckligt... :angel: Men eftersom jag är säljarnas enklaste byte (skriv "nyhet" eller "limited edotion" så köper jag om så smaken skulle vara flugbajs med en twist av rabarber - jag hatar rabarber- eller nåt annat lika tilltalande) så var jag ju tvungen att testa! Shit pommes vad gott :love: så en solklar HISS!! :up:

Dumle Lime. Tyvärr en diss, i början tänkte jag "åh dom här var ju supergoda" sen kom en unken eftersmak som tog bort den känslan :down:

En jätteförvånad hiss till
50842.png

Marabou Homestyle Cookies Soft inside.
:eek: <- jag när jag smakade!
Det blir som att äta nygjorda, sega kolasnittar samtidigt som man tagit en klunk varm choklad! Ujujuj! :love:

Och en jättebesviken diss måste jag skicka till
topped-salted-caramel-brownie-open-detail.png

B&J's Salted Caramel Brownie ur Topped-serien.
Har smakat och dissat i princip alla smaker av B&J jag kunnat komma över senaste tiden tyvärr. Detta är den största besvikelsen för det låter ju sååå gott. Men nä jag gillar tydligen inte B&J's choklad. :(

Tycker endast om Cinnamon Buns (jättehiss, lyxmegahiss!), Empower Mint och Cookie Dough S'wich Up (normala småhissar på dem).

Dumle Lime. Tyvärr en diss, i början tänkte jag "åh dom här var ju supergoda" sen kom en unken eftersmak som tog bort den känslan :down:
Jaa, sån himla besvikelse! Älskar lime och gillar dumle men den där köper jag inte igen. :down:

En jätteförvånad hiss till
50842.png

Marabou Homestyle Cookies Soft inside.
:eek: <- jag när jag smakade!
Det blir som att äta nygjorda, sega kolasnittar samtidigt som man tagit en klunk varm choklad! Ujujuj! :love:

Och en jättebesviken diss måste jag skicka till
topped-salted-caramel-brownie-open-detail.png

B&J's Salted Caramel Brownie ur Topped-serien.
Har smakat och dissat i princip alla smaker av B&J jag kunnat komma över senaste tiden tyvärr. Detta är den största besvikelsen för det låter ju sååå gott. Men nä jag gillar tydligen inte B&J's choklad. :(

Tycker endast om Cinnamon Buns (jättehiss, lyxmegahiss!), Empower Mint och Cookie Dough S'wich Up (normala småhissar på dem).

Jaa, sån himla besvikelse! Älskar lime och gillar dumle men den där köper jag inte igen. :down:
Jag fick en påse med i Testagram-lådan, så är glad att jag inte "köpt" den själv. (Vet, har ju betalat för lådan men ändå :p )

salt-lattare-stor.jpg

Just ja, kan väl passa på att ge dem en lätt HISS också. Lite för hårda för min smak. De finns med sourcream and onion också men de har jag inte testat.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 275
Senast: Halcyon
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 019
Senast: jemeni
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 385
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 293

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka