Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är helt hopplöst, det mesta är ju liksom som man egentligen kunnat gissa;äckligt.. Men det hjälps ju liksom inte@LillaMy84: Jag är också en sucker för sådantDock är jag verkligen inte förtjust i lakrits så den där hoppar jag men ska försöka hitta den åt särbon som knarkar lakrits
![]()
Det är helt hopplöst, det mesta är ju liksom som man egentligen kunnat gissa;äckligt.. Men det hjälps ju liksom inte
Denna fick faktiskt godkänt av sambo som normalt inte gillar lakrits![]()
Jag köpte samma tror jag, fast lila metallic. Glömde det på kassabandet![]()
HISS! Det luktar kemfabrik, men det är enda nackdelen. Två lager täcker gott och väl och det sitter förvånansvärt länge. Det bästa? Kostar 10:- på Dollarstore.
Åh nej.. Jag har testat 3 färger och är nöjd med alla. Även guldmetallic, metallic kan ju vara lite svårt annars. Täcker fullgott med två lager baraJag köpte samma tror jag, fast lila metallic. Glömde det på kassabandet![]()
Jaa, sån himla besvikelse! Älskar lime och gillar dumle men den där köper jag inte igen.Dumle Lime. Tyvärr en diss, i början tänkte jag "åh dom här var ju supergoda" sen kom en unken eftersmak som tog bort den känslan![]()
Jag fick en påse med i Testagram-lådan, så är glad att jag inte "köpt" den själv. (Vet, har ju betalat för lådan men ändåEn jätteförvånad hiss till
![]()
Marabou Homestyle Cookies Soft inside.
<- jag när jag smakade!
Det blir som att äta nygjorda, sega kolasnittar samtidigt som man tagit en klunk varm choklad! Ujujuj!
Och en jättebesviken diss måste jag skicka till
![]()
B&J's Salted Caramel Brownie ur Topped-serien.
Har smakat och dissat i princip alla smaker av B&J jag kunnat komma över senaste tiden tyvärr. Detta är den största besvikelsen för det låter ju sååå gott. Men nä jag gillar tydligen inte B&J's choklad.
Tycker endast om Cinnamon Buns (jättehiss, lyxmegahiss!), Empower Mint och Cookie Dough S'wich Up (normala småhissar på dem).
Jaa, sån himla besvikelse! Älskar lime och gillar dumle men den där köper jag inte igen.![]()
Håller med! Överraskande goda!Estrella Linschips fåren stor HISS
Överraskande god smak och så slipper man potatisens snabba kolhydrater som min kropp suger i sig av som en svamp
![]()
Finns dom i någon annan smak? Jag verkligen avskyr surkrämschips.Estrella Linschips fåren stor HISS
Överraskande god smak och så slipper man potatisens snabba kolhydrater som min kropp suger i sig av som en svamp
![]()
Jag vet faktiskt inte. Men jag gillar inte heller s&o normalt sett och gillar ändå de härFinns dom i någon annan smak? Jag verkligen avskyr surkrämschips.![]()
Finns dom i någon annan smak? Jag verkligen avskyr surkrämschips.![]()
Jag vet faktiskt inte. Men jag gillar inte heller s&o normalt sett och gillar ändå de här![]()
Tyvärr inte (fast jag gillar iofs sourcream normalt). De har ju kommit med en lättare variant av vanliga chips också som var helt ok:
![]()
Annars håller jag med @Ninnurur, det var inte speciellt stark sourcream-smak på linschipsen.
Har också testat, gott!Estrella Linschips fåren stor HISS
![]()