Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På vilket sätt gör det skillnad i håret? Har aldrig hört talas om produkten![]()
Har nu "rättat mig i ledet" bland mina vänner och köpt mig en schampokaka från Lush. Köpte en Trichomania och jag är helt såld! Vet inte om det kan göra så stor skillnad på bara tre användningar, men det känns verkligen som så. Det enda negativa är att det fastnar lite kokos i håret ibland..
Priset (99:-/100g) är väll lite åt det dyrare hållet, men värt det eftersom det ännu inte ens syns att jag använt produkten.
![]()
DISS!
Det står att det är stekbart, men jag får absolut ingen yta eller nått på dem. Har testat både med olja och utan, men hade lika gärna kunnat mikra dem direkt. Smaken var klen, fick krydda upp den rejält. Har endast smakat den som tillbehör, kanske passar bättre i en gryta, det vågar jag inte uttala mig om. Kommer inte köpa igen! Möjligen att den naturella kan gå att få lite yta på...?
Hur är det tänkt att man ska äta det där?
Hur är det tänkt att man ska äta det där?
Det är ett vegetariskt alternativ till köttfärs, så typ vilken rätt som helst där man annars skulle använt det?
Det är ett vegetariskt alternativ till köttfärs, så typ vilken rätt som helst där man annars skulle använt det?
Håller med, fruktansvärt goda!!Estrella Linschips fåren stor HISS
Överraskande god smak och så slipper man potatisens snabba kolhydrater som min kropp suger i sig av som en svamp
![]()
Jag hissar dessa också, jättegoda!![]()
Vet inte hur länge dessa funnits på marknaden då jag sällan handlar på Coop, men jag tror att det blir ändring på det för jisses va goda dessa var! Fem av fem toasters![]()
Jag hissar dessa också, jättegoda!
Dom smakar lite pesto likt, trevlig konsistens också.![]()
Haha! Jag fick en liten påse med dessa som extragrej efter lunchen för att sambon hade blivit nyfiken när han var och handlade. Först var det konstigt men jag vande mig jättesnabbt och de försvann läskigt fort.DunderDISS!!!
Detta är nog bland det äckligaste jag någonsin har smakat
Anthon Bergs Lakritsägg. Det är lakrits, choklad och mandel. Den vidrigaste kombon EVER!!!
![]()
Jag visste inte vad det var när jag stoppade en i munnen, förväntade mig något chokladigt, trodde jag skulle "dö"...