Hiss & Diss 2

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Trott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 225 677
Status
Stängd för vidare inlägg.
twister-mini-flerpack-500x468.png

Hiss! 8 st små, goda glassar som enbart innehåller 45 kcal/st.

Trichomania_New_Web_0.jpg

Har nu "rättat mig i ledet" bland mina vänner och köpt mig en schampokaka från Lush. Köpte en Trichomania och jag är helt såld! Vet inte om det kan göra så stor skillnad på bara tre användningar, men det känns verkligen som så. Det enda negativa är att det fastnar lite kokos i håret ibland..
Priset (99:-/100g) är väll lite åt det dyrare hållet, men värt det eftersom det ännu inte ens syns att jag använt produkten.

Trichomania_New_Web_0.jpg

Har nu "rättat mig i ledet" bland mina vänner och köpt mig en schampokaka från Lush. Köpte en Trichomania och jag är helt såld! Vet inte om det kan göra så stor skillnad på bara tre användningar, men det känns verkligen som så. Det enda negativa är att det fastnar lite kokos i håret ibland..
Priset (99:-/100g) är väll lite åt det dyrare hållet, men värt det eftersom det ännu inte ens syns att jag använt produkten.
På vilket sätt gör det skillnad i håret? Har aldrig hört talas om produkten :)

@Ceta Mitt hår blir väldigt torrt och "yvigt", men med denna så tycker jag att det tar lite längre tid innan håret blir risigt igen och lockarna håller sig lite bättre. Det finns lite olika sorter, vissa är färdiga "tvålar" medan denna säljes i lösvikt

187905.jpg

DISS!
Det står att det är stekbart, men jag får absolut ingen yta eller nått på dem. Har testat både med olja och utan, men hade lika gärna kunnat mikra dem direkt. Smaken var klen, fick krydda upp den rejält. Har endast smakat den som tillbehör, kanske passar bättre i en gryta, det vågar jag inte uttala mig om. Kommer inte köpa igen! Möjligen att den naturella kan gå att få lite yta på...?

187905.jpg

DISS!
Det står att det är stekbart, men jag får absolut ingen yta eller nått på dem. Har testat både med olja och utan, men hade lika gärna kunnat mikra dem direkt. Smaken var klen, fick krydda upp den rejält. Har endast smakat den som tillbehör, kanske passar bättre i en gryta, det vågar jag inte uttala mig om. Kommer inte köpa igen! Möjligen att den naturella kan gå att få lite yta på...?

Hur är det tänkt att man ska äta det där?

Diss på Hälsans kök soja chorizo. Smakar inget vidare och jag måste vädra ut lukten. :yuck: Lite illamående också. Iofs värmde jag den i micron i stället för att steka som det visades på förpackningen. Får prova steka nån annan gång för nu har jag tre kvar och slänger ogärna mat.

DunderDISS!!!
Detta är nog bland det äckligaste jag någonsin har smakat :wtf::wtf::wtf::yuck::yuck::yuck:
Anthon Bergs Lakritsägg. Det är lakrits, choklad och mandel. Den vidrigaste kombon EVER!!!
9XyWCfJ.jpg

Jag visste inte vad det var när jag stoppade en i munnen, förväntade mig något chokladigt, trodde jag skulle "dö"...

DunderDISS!!!
Detta är nog bland det äckligaste jag någonsin har smakat :wtf::wtf::wtf::yuck::yuck::yuck:
Anthon Bergs Lakritsägg. Det är lakrits, choklad och mandel. Den vidrigaste kombon EVER!!!
9XyWCfJ.jpg

Jag visste inte vad det var när jag stoppade en i munnen, förväntade mig något chokladigt, trodde jag skulle "dö"...
Haha! Jag fick en liten påse med dessa som extragrej efter lunchen för att sambon hade blivit nyfiken när han var och handlade. Först var det konstigt men jag vande mig jättesnabbt och de försvann läskigt fort. :o Men jag visste ju vad det var jag stoppade i munnen från början. Kan tänka mig att det blir jätteobehagligt om man inte vet vad det är.
Men för mig blir det alltså en hiss. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 275
Senast: Halcyon
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 019
Senast: jemeni
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 385
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 287

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka