Hiss & Diss 2

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Trott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 225 656
Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det någon som testat Barebells milkshakes? Är nyfiken på att prova men tyckte de var lite väl skitdyra om de är lika äckliga som deras proteinpudding :p

TC_VS_karamel_180gr_recht_WEB.png

Tonys chocolonely caramel sea salt riktigt god, särskilt dom stora salta flakes i.9/10

TC_VS_amandel_180gr_recht_WEB.png

TOnys chocoloely almond sea salt , synd att det var lite mörkare choklad hade varit bättre med mjölkchoklad men ändå god! 8/10

Är det någon som testat Barebells milkshakes? Är nyfiken på att prova men tyckte de var lite väl skitdyra om de är lika äckliga som deras proteinpudding :p

Hur kan du tycka att puddingarna är äckliga? :confused:
Choklad är väl sådär men kokos, vanilj och päron är ju vrålgoda :d

(Och för att svara på frågan så har jag inte sett deras shakes, måste leta!)

Hur kan du tycka att puddingarna är äckliga? :confused:
Choklad är väl sådär men kokos, vanilj och päron är ju vrålgoda :d

(Och för att svara på frågan så har jag inte sett deras shakes, måste leta!)

Jag TROR de finns här (Östersund) på ICA Kvantum, jag har för mig att jag såg dem bredvid deras puddingar. Jag kör med Propud och Ehrmanns dock, jag tycker de är godast.

Jag har sedan typ två år haft en rodnande missfärgning på ena kinden med en blek fläck i mitten - alltid antagit att det varit någon slags köldskada efter allt sjukt arbete ute med hästarna.
Nu jobbar jag inte utomhus längre utan i tokvarm inomhusmiljö - och det blev värre med all svett!
Rosig som sjutton. Lite alkisvarning nästan.

Har sedan bara två veckor tillbaka tvättat bort svett och suttit med ren honung i fejjan en kvart eller så typ varannan dag och skillnaden är makalös faktiskt. Bara en enda finne dessutom, trots att det är dags för mens - så HISS för honung! Do it! :D :banana:

Jag har sedan typ två år haft en rodnande missfärgning på ena kinden med en blek fläck i mitten - alltid antagit att det varit någon slags köldskada efter allt sjukt arbete ute med hästarna.
Nu jobbar jag inte utomhus längre utan i tokvarm inomhusmiljö - och det blev värre med all svett!
Rosig som sjutton. Lite alkisvarning nästan.

Har sedan bara två veckor tillbaka tvättat bort svett och suttit med ren honung i fejjan en kvart eller så typ varannan dag och skillnaden är makalös faktiskt. Bara en enda finne dessutom, trots att det är dags för mens - så HISS för honung! Do it! :D :banana:

Flytande eller fast honung?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 274
Senast: Halcyon
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 019
Senast: jemeni
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 385
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
186
· Visningar
24 835
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka