Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tyckte bara den smakade som vanlig Sprite zero - Dvs sötningsmedel?Sprite Cranberry var inte god -diss![]()
Är det någon som testat Barebells milkshakes? Är nyfiken på att prova men tyckte de var lite väl skitdyra om de är lika äckliga som deras proteinpudding![]()
Tyckte päron var rätt god men i övrigt var de ju asäckliga, äcklig konsistens och eftersmak och blehHur kan du tycka att puddingarna är äckliga?
Choklad är väl sådär men kokos, vanilj och päron är ju vrålgoda
(Och för att svara på frågan så har jag inte sett deras shakes, måste leta!)
Hur kan du tycka att puddingarna är äckliga?
Choklad är väl sådär men kokos, vanilj och päron är ju vrålgoda
(Och för att svara på frågan så har jag inte sett deras shakes, måste leta!)
Håller med om Ehrmanns. Propuds Apelsinchoklad är ännu bättre än choklad.@Emtherlia: Han kanske köpte flera för att kontrollera att den första var så äcklig som han trodde?![]()
Den är riktigt god så HISS men Ehrmanns proteinchokladpudding är HISS!![]()
Håller med om Ehrmanns. Propuds Apelsinchoklad är ännu bättre än choklad.
Jag har sedan typ två år haft en rodnande missfärgning på ena kinden med en blek fläck i mitten - alltid antagit att det varit någon slags köldskada efter allt sjukt arbete ute med hästarna.
Nu jobbar jag inte utomhus längre utan i tokvarm inomhusmiljö - och det blev värre med all svett!
Rosig som sjutton. Lite alkisvarning nästan.
Har sedan bara två veckor tillbaka tvättat bort svett och suttit med ren honung i fejjan en kvart eller så typ varannan dag och skillnaden är makalös faktiskt. Bara en enda finne dessutom, trots att det är dags för mens - så HISS för honung! Do it!![]()
![]()
Instämmer, tycker apelsinchokladen blev för söt. Inget slår chokladen!Fast den tyckte jag inte var god. Inte äcklig men ingen jag kommer att köpa igen.
Flytande eller fast honung?
Instämmer, tycker apelsinchokladen blev för söt. Inget slår chokladen!
Är nog enklast med flytande. Fast iofs har jag aldrig provat fast honung.Flytande eller fast honung?
Jag kletade på fast honung på sonens eksem, kändes lite lustigtÄr nog enklast med flytande. Fast iofs har jag aldrig provat fast honung.