Nu finns ProPud-glass från Njie. Nån som kan hitta och prova? För trådens skull …?![]()
Det är emot mina principer att blanda nytta och nöje på det sättet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu finns ProPud-glass från Njie. Nån som kan hitta och prova? För trådens skull …?![]()
Jag vet inte om den tagits upp i tråden men den där nya ginger pepsi Max! Jag älskar pepsi Max men försöker begränsa intaget till helgen och nu så tog jag fel och köpte den här guldfärgade varianten och den var god! Hiss!
Jag vet inte om den tagits upp i tråden men den där nya ginger pepsi Max! Jag älskar pepsi Max men försöker begränsa intaget till helgen och nu så tog jag fel och köpte den här guldfärgade varianten och den var god! Hiss!
Jag tycker de här hade lite för stark vinägersmak. Goda men lite för starka för migDen här tråden är dålig för min karaktär. De senaste dagarna har jag testat två olika chips.
![]()
Jag hissar båda.![]()
Och jag tycker att dom är för starka (peppar?) men för lite vinägerJag tycker de här hade lite för stark vinägersmak. Goda men lite för starka för mig
BARNET och jag var glassugna igår och testade GBs Minionglass - DISS
Fast det borde jag ha förstått, bananglass...![]()
Och jag tyckte den var SÅ GOD!
Har dock en konstig kärlek för kemikaliebomber måste jag erkänna![]()
Har smakat vaniljen. Inte god.Nu finns ProPud-glass från Njie. Nån som kan hitta och prova? För trådens skull …?![]()