För mycket choklad!? Ninna är du sjuk? Har du feber?Och jag tycker njae om denfaktiskt för mycket choklad i förhållande till mängden glass.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För mycket choklad!? Ninna är du sjuk? Har du feber?Och jag tycker njae om denfaktiskt för mycket choklad i förhållande till mängden glass.
För mycket choklad!? Ninna är du sjuk? Har du feber?
Stor hiss på pepparkakor med lakrits
![]()
Ja men alltså, chokladen var ju sådär kall och ogod?
Jag köpte lussekatter ikväll iställetDet är fortfarande choklad![]()
![]()
Jag gillar kall choklad!Ja men alltså, chokladen var ju sådär kall och ogod?
Jag gillar kall choklad!
DISS
Så besviken
![]()
Vad är det för smak, har ingen koll i år.Ojvi tyckte faktiskt den var rätt god, både kall och varm
![]()
Ojvi tyckte faktiskt den var rätt god, både kall och varm
![]()
Vad är det för smak, har ingen koll i år.
Mango i huvudsak, sen "med twist" av kummin och chili.Vad är det för smak, har ingen koll i år.
Låter som något jag ska testa.Citat från hemsidan:
"Årets glögg från Blossa är inspirerad av kryddmarknaden Khari Baoli i Old Delhi, Indien. Blossa 17 Old Delhi har en tropisk fruktton av solmogen indisk mango, extra kryddighet av spiskummin och en liten avslutande hetta från chilifrukt."
Maken tyckte "så där" när den var kall, totaldiss varm.
Jag tycker inte om kall glögg öht![]()
Citat från hemsidan:
"Årets glögg från Blossa är inspirerad av kryddmarknaden Khari Baoli i Old Delhi, Indien. Blossa 17 Old Delhi har en tropisk fruktton av solmogen indisk mango, extra kryddighet av spiskummin och en liten avslutande hetta från chilifrukt."
det blir kul att smaka
Mango är gott men som glögg??
![]()
Stor hiss på denna:
![]()