Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hiss! Finns på Lidl :)
20210828_104026.jpg
 
295FBB17-F3E2-44BA-A16F-B16177DC5D40.jpeg


DISS! Asså, smakade verkligen typ härsket smör….. :wtf: Smakat någon annat chipsmärke som hade dill och brynt smör som var jättegoda, men de här chipsen smakade riktigt äckligt.
 
Visa bifogad fil 76092

DISS! Asså, smakade verkligen typ härsket smör….. :wtf: Smakat någon annat chipsmärke som hade dill och brynt smör som var jättegoda, men de här chipsen smakade riktigt äckligt.
Jag fegade ur på dem just för att jag tycker att "fejksmör" (eller "smörarom" eller vad de nu vill kalla det) kan smaka just lite härsket och knepigt ibland. Låter som att det kanske var rätt beslut.
 
07310350132577_C1N1.png


och DISS på denna istället.

Gräddkolan och krokanten är inte speciellt goda och alldeles för söta, väldigt svag chokladsmak, mest socker.

De andra är väldigt hårda i konsistensen vilket gör att det liksom blir små bitar som fastnar i hela munnen, samma värdelösa konsistens som såna skosnören som fanns förr. Extra minus för att den innehåller GULA bitar, usch.
 
Jag gillar verkligen Fentimans cola :d mera klassisk naturlig smak som inte är lika kemisk i smaken som vanlig cola.
(Jag gillar att variera mellan olika slags Cola :D)
Deras ginger beer :d Godast, men Embräu (hemköps egna märke för 7-8 kr burken) funkar också bra. Dock väldigt vass i smaken (Jag har den typen av drickor som "sitt och smutta på" och då SKA de inte gå att bälga)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
27 28 29
Svar
569
· Visningar
40 549
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
207 548
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp