Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
1622055664176.png

Jag gillar denna
 
Jag stod och valde mellan att testa jordgubb eller vanilj. Nu i efterhand är jag är jag rätt säker på att jag hade gillat vaniljsmaken mycket bättre. Det KAN inte vara värre liksom..... :D
Jag gillar verkligen den med vanilj och har hissat den här tidigare. Den smakar typ risifrutti och är perfekt med en liten klick sylt 😋
 
1622120140121.jpeg

Svag hiss
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om denna. Gillade verkligen smaken till en början och kände en längtan efter drinken (som jag aldrig smakat), kombinationen med mint funkar även fint. Men jag gillar verkligen inte eftersmaken, som jag bara kan beskriva som en än mer tydlig gin & tonic-ton :p
 
Diss :down: Den började lovande för skalet är riktigt gott men den är så söt att den blir äcklig. Saltkaramellsåsen smakar knappt salt, snarare så den ger en lite unken smak i kombination med allt sött. Ätbar men definitivt inte något jag köper igen :down:
 

Bifogade filer

  • 7a2a8449-billionaire-med-fodral.jpg
    7a2a8449-billionaire-med-fodral.jpg
    51,6 KB · Visningar: 13
Diss :down: Den började lovande för skalet är riktigt gott men den är så söt att den blir äcklig. Saltkaramellsåsen smakar knappt salt, snarare så den ger en lite unken smak i kombination med allt sött. Ätbar men definitivt inte något jag köper igen :down:
Håller med, den blev alldeles för sötsliskig.. Skalet är däremot mumma!
 
Alltså ibland förbannar man sig själv för att man hittar något som är SÅ MYCKET GODARE (och därför också givetvis dyrare).

Nu Pärlans kolasås salt karamell respektive chokladsås. Förutom att de då gör förbannat goda vanliga kolor, så tillverkas dessa helt orimliga produkter på grädde och smör och får en att maniskt vilja äta glass med detta mums ringlat över typ hela tiden. Och så gör de ännu fler sorter som jag inte ens testat ännu.

Har man inte glass hemma, så kan man äta den direkt ur tuben eller burken som godis också. Nu kan jag liksom aldrig gå tillbaka till Ohoj utan att tänka på detta alternativ. Min chokladsås-oskuld är nu förstörd för alltid.

Allt som allt dock: megaHISS. Lyckligtvis finns den inte i mina närliggande butiker utan måste beställas vilket eventuellt kan motverka ett komplett missbruk.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
24 25 26
Svar
514
· Visningar
37 232
Senast: Mineur
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 694
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
203 559
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 473

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp