Hiss eller diss - del 6

Men alltså jag förstår inte, varför dricka energidryck endast för du gillar smaken? Å speciellt en med extra koffein i. :confused: jag förstår iofs inte hajpen med att dricka dessa drycker alls. Men det är en annan sak de.

Jag dricker energidryck (Clean SavD och Latitude) mycket för att det är gott. En liten boost av koffein är ett plus, men jag skulle ju aldrig tvinga i mig en dryck som jag inte tycker smakar gott (därför dricker jag t ex inte vanligt bryggkaffe :angel: ). Lightläsk gillar jag generellt inte alls, och jag gillar att ha ett kalorisnålare alternativ till en burk Coca Cola (som i vissa lägen kan ge liknande effekt för mig, troligast mer pga sockret dock).

Jag tänker mig att det är därför de flesta dricker kaffe - för att de tycker att det är gott och koffeinet är en boost/bonus? :)

Dricker jag en burk energidryck på en dag (105mg respektive 180mg för de sorter som jag dricker), så drar jag i mig mindre koffein än många kaffedrickare i min närhet gör under samma dag.

Jag har Clean SavD Sommar Persika i kylen - hoppas på att den ska vara lik den persikosmak som de hade förut, den smakade godis! :d

Mjaa.. Jo, men det blir en hiss på Clean SavD Sommar Persika 🍑 . Inte den största hissen, kanske, men jag gillar den och kommer absolut att avnjuta några väl kylda burkar i sommar. Men jag kommer inte att vilja bunkra på mig ett gäng flak av den - det räcker nog med det flak jag köpte på kampanj.

kavli-hot-chili-cheddar-dip-185g-0.jpg

Halv-hiss
Den är helt okej. Värmde den och åt till tacos. Smakar ganska mycket som varm mjukost med chili i. En del hetta. Fungerade bra blandat med allt annat men till att bara dippa nachochips i föredrar jag Valios variant som man också kan värma, den är mer ostig.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
3 396
Senast: Lavinia
·
Hästvård Tar det dåliga först. Igår var Kele in på klinik för vad jag trodde och hoppades skulle bli Dagen F som i Friskförklaring. Damen har...
Svar
9
· Visningar
1 739
Senast: Spirax
·
Hästvård Var drar ni gränser för när ni - oavsett veterinär och annan mer eller mindre självutnämnd expertis anser - tycker att 'nu är det nog'... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 429
Senast: tretjak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31