Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
åh vilken spännande! Hoppas den finns här också!Visa bifogad fil 168078
Hiss på den här!
”Min” lilla Coop som brukar vara sist med allt nytt har tydligen ändrat inriktning och satsar på importerade livsmedel
Men åhÅt nyss en McFlurry Biscoff. HISS!!!!Helt galet god! Vaniljglass, biscoffsmulor och supergod kolasås.
![]()
Åt nyss en McFlurry Biscoff. HISS!!!!Helt galet god! Vaniljglass, biscoffsmulor och supergod kolasås.
![]()
Men alltså jag förstår inte, varför dricka energidryck endast för du gillar smaken? Å speciellt en med extra koffein i.Drack en Latitude med smak av jordgubb/melon idag. Gött! Jag har nog börjat bli lite mer kräsen då jag inte blivit besatt av någon energidryckssmak alls på sistone så det är svårt att gå efter den parametern som vanligtvis är allt jag går efterMen absolut att jag kommer dricka några av dessa kalla i sommar, gillar melonsmaken!
Nej, jag dricker energidryck för att få i mig koffeinet? Det finns några favoriter som jag återkommer till för att de är goda, som vilken läsk som helst men med koffein.Men alltså jag förstår inte, varför dricka energidryck endast för du gillar smaken? Å speciellt en med extra koffein i.jag förstår iofs inte hajpen med att dricka dessa drycker alls. Men det är en annan sak de.
Lite OT kanske men jag tycker saker med körsbärssmak alltid antingen har den här godissmaken som denna, körsbärspez osv, eller den där mandelaktiga tonen som i typ Dr Pepper, aldrig någonsin varit med om något som smakar "äkta" körsbär utan det är alltid artificiellt. Kanske är en väldigt svår smak att ta fram naturligt?Diss från mig, smakar som godiskörsbär. Därför kan ni kanske även förstå varför mina barn ger den en hiss.
Visa bifogad fil 168137
Jag tycker att de flesta körsbärsyoughurts smakar naturligt körsbär ändå? Det är ju körsbär i dem.Lite OT kanske men jag tycker saker med körsbärssmak alltid antingen har den här godissmaken som denna, körsbärspez osv, eller den där mandelaktiga tonen som i typ Dr Pepper, aldrig någonsin varit med om något som smakar "äkta" körsbär utan det är alltid artificiellt. Kanske är en väldigt svår smak att ta fram naturligt?
Lite OT kanske men jag tycker saker med körsbärssmak alltid antingen har den här godissmaken som denna, körsbärspez osv, eller den där mandelaktiga tonen som i typ Dr Pepper, aldrig någonsin varit med om något som smakar "äkta" körsbär utan det är alltid artificiellt. Kanske är en väldigt svår smak att ta fram naturligt?
Vanlig kolasås. Allmänt tråkig glass om man frågar mig.Är biscoff-flurryn med vanlig kolasås eller någon speciell?
Ja jag gillar den också, och cherrylicious, köper den ofta. Men tycker ändå inte den smakar "naturligt". Samma med smultron, också något som sällan smakar som bären.Jag tycker Valios kvarg med körsbär är god (alla deras fullfeta kvargsorter är goda) men jag håller med, det är en aning svår smak att få till.
Den tycker jag är god men onödigt söt ja!Diss från mig, smakar som godiskörsbär. Därför kan ni kanske även förstå varför mina barn ger den en hiss.
Visa bifogad fil 168137