Hiss eller diss - del 6

3959cc30166190c6937e790b248134fd.webp

Samma smak och konsistens som en delicatoboll så man kan lika gärna äta en sån här istället. God, men inget revolutionerande.

Men alltså jag förstår inte, varför dricka energidryck endast för du gillar smaken? Å speciellt en med extra koffein i. :confused: jag förstår iofs inte hajpen med att dricka dessa drycker alls. Men det är en annan sak de.

Det är främsta anledningen att jag dricker energidryck, gott som fan 😍😍😍
Påverkas inte direkt av koffein, kan svepa en celsius, gå och lägga och somna direkt.
För mig är det positivt att de är vitaminerikade iom att jag äter extremt ensidigt och dåligt.

Visa bifogad fil 168153

Samma smak och konsistens som en delicatoboll så man kan lika gärna äta en sån här istället. God, men inget revolutionerande.
Jag, och familjen, är helt frälst i Fibr nu.
Så jag beställde precis månadsabonnemang med 60 st valda smaker för 500 kr, det blir 8,30 per bar. Lite lagom dyrt per styck.

De är perfekt storlek att smyga ner i barnens jackficka eller ta med i midjeväska. Man blir ju inte mätt av en bar, men klarar sig en stund till.
Vi ligger allihopa åt det hangry hållet, så färdiga ta-med-mellanmål i lagom storlek underlättar vardagen enormt.

Skärmklipp.webp

Här har vi en till hiss! MEN, väldigt svag kokossmak tycker jag ändå, den smakar betydligt mindre kokos än kärleksmumsen. Den har främst en lite "bränd" smak, påminner mycket om något men kan inte sätta fingret på vad, kanske brynt smör men utan nötigheten.

Så ja den smakar inte mycket kola eller kokos men den var jättegod! Någon får gärna testa och återkomma med vad ni tycker den smakar som :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
3 396
Senast: Lavinia
·
Hästvård Tar det dåliga först. Igår var Kele in på klinik för vad jag trodde och hoppades skulle bli Dagen F som i Friskförklaring. Damen har...
Svar
9
· Visningar
1 739
Senast: Spirax
·
Hästvård Var drar ni gränser för när ni - oavsett veterinär och annan mer eller mindre självutnämnd expertis anser - tycker att 'nu är det nog'... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 345
Senast: tretjak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Hingstvalsfunderingar 2025