Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men alltså jag förstår inte, varför dricka energidryck endast för du gillar smaken? Å speciellt en med extra koffein i.jag förstår iofs inte hajpen med att dricka dessa drycker alls. Men det är en annan sak de.
Jag, och familjen, är helt frälst i Fibr nu.Visa bifogad fil 168153
Samma smak och konsistens som en delicatoboll så man kan lika gärna äta en sån här istället. God, men inget revolutionerande.
Kan bara hålla medDet är främsta anledningen att jag dricker energidryck, gott som fan
Påverkas inte direkt av koffein, kan svepa en celsius, gå och lägga och somna direkt.
För mig är det positivt att de är vitaminerikade iom att jag äter extremt ensidigt och dåligt.
Håller med precis. Gillar också hallon och citron men choklad var ingen hit.Visa bifogad fil 168193Då har jag äntligen hittat chokladvarianten till ett bättre pris så jag kände att jag kunde prova den. Det blir en DISS. En besvikelse faktiskt. Trodde den skulle vara bättre. Kommer äta upp den men inte köpa igen. Håller mej till hallon och citron.
Diss, smakar bara sött.
Visa bifogad fil 168197
Jag är ingen läskdrickare men denna tyckte jag var helt okej. Men, jag gillar också sött![]()
Men den smakar ju inget
Ser ut som ett urinprov och smakar vatten med socker
Jag gillar sött men vill ha en tydlig smak av något.
Aha, jag tyckte att min smakade typ som tuttifrutti-godis.
JA, de var goda!!!Hiss!
Jag äter nästan aldrig grönsaker och vill äta mer vegetariskt. De var väldigt goda, kommer äta med äggröra varje kväll den här veckan
Visa bifogad fil 167805
JA, de var goda!!!![]()
Jag köper nästan aldrig halvfabrikat, men dessa kommer att bli min nya "nödproviant" i frysen.
Gick bra att köra dem i airfryern!
Tack! Var på väg att kommentera samma sak :P Det är nog få som maler sin egen köttfärs eller mjöl dessutom, om vi ska prata halvfabrikat.Halvfabrikat köper nog nästan alla, det här är helfabrikat
Jag har inga problem med det så länge det är vettiga saker och dessa var goda![]()
Ja, såklart, multitasking gone wrong - menade "färdigmat", men just grönsaksbiffar brukar jag göra från scratch...Halvfabrikat köper nog nästan alla, det här är helfabrikat
Jag har inga problem med det så länge det är vettiga saker och dessa var goda![]()
Ja, såklart, multitasking gone wrong - menade "färdigmat", men just grönsaksbiffar brukar jag göra från scratch...
Vad trist! Köpte byttan med själva glassen som fanns i närbutiken, nyfiken på denVisa bifogad fil 167691
Diss tyvärr för själva glassen och lemoncurdsträngen inuti är jättegod. Men ”skalet” smakar bara kemisk citron och tar över hela glassen smak om man inte tuggar av det först.
Eller glass!Det är alldeles för mycket jobb för mig
Hacka, skära, blanda, då äter jag chips istället![]()