Men! Finns ju ingen chans i världen att jag kan hitta en sån här på de två mackarna jag kör förbi på vägen till jobbet. Kan inte vara annat än gott
Jag tyckte inte alls att de var något att hänga i julgranen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men! Finns ju ingen chans i världen att jag kan hitta en sån här på de två mackarna jag kör förbi på vägen till jobbet. Kan inte vara annat än gott
Hmm, jag är ytterst tveksam till kombinationen frukt & choklad i allmänhet, och jordgubb & choklad i synnerhet...Tycker de med jordgubbsmak var godare![]()
Och har någon sett om Sia Kakdeg har anlänt i butik än?!!!
Vi fick den till en cateringmiddag på jobbet, den var helt OK!Är det ingen som testat Siaglass med Whisky och kan hissa eller dissa den?! Jag vågar inte köpa utan att någon uttalat sig om den![]()
Hmm, jag är ytterst tveksam till kombinationen frukt & choklad i allmänhet, och jordgubb & choklad i synnerhet...![]()
@mooi Den översta har jag i alla fall sett hos min lokala Ica supermarketInte testat dock eftersom jag är lite skeptisk mot allt med jordgubbssmak.
Åh en sorgens dagSambon var och handlade i storschtan. Enda paketet kladdkakeglass som fanns kvar var trasigt :-(:-(:-(. #alltidsist
![]()
Provade den med kakdegen, smakade bra och är allt en hiss även fast jag bara åt upp degen och slängde största delen av glassen. Är inte dens fel att jag skulle haft större utdelning utav en kakdeg istället.
Glassen finns på LidlVar köpte du den glassen?(Och för att spinna vidare vidare, var fasen kan man köpa kakdeg på rulle?)