hitta en bra frisör

imported_gerbera

Trådstartare
Hur ska en göra för att hitta en bra frisör?
Jag vet inte om en får tipsa om specifika salonger enligt forumregler, men undrar generellt.
PM'a gärna tips på frisörer i stockholm om någon har en rekommendation.
Men främst undrar jag hur en ska göra. Senast jag var hos frisör var väl 10< år sen och då blev det mer billigt än bra. Men nu letar jag efter en bra frisör och recensioner på internet har inte hjälpt nämnvärt. Eller ptja... de riktigt dyra ställena har jag förstått vet vad de sysslar med, men jag hoppades på något lite lite billigare om möjligt.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 347
Hästmänniskan vill inte klaga men tycker det är oerhört svårt att hitta en medryttarhäst :/ vet inte hur många gånger jag läst ett inlägg om en...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
6 591
Senast: Cambrie
·
Kropp & Själ Egentligen gäller frågan specifikt att köpa örhängen till mitt barn, men jag är även nyfiken rent generellt. Det finns ju smycken i...
Svar
9
· Visningar
901
Senast: nyttnick
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 910
Senast: Yrsel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp