Bukefalos 28 år!

Hitta jobb i Danmark.

Riley

Trådstartare
Hoppas inte detta ses som reklam av något slag och bryter mot några forumregler, ber i sådana fall om ursäkt för det. Men: Har någon koll på om det finns några danska travsidor/tidningar där man kan hålla koll på lediga jobb och gärna även slänga ut egna annonser? Typ som en dansk motsvarighet till Trav 24's jobbannonssida.

Har inte en enda trav- eller hästkontakt överhuvudtaget med någon dansk anknytning, så jag kan tyvärr inte gå den vägen.
 
Sv: Hitta jobb i Danmark.

http://trav.dk/
Här kan du länka dig vidare både genom travbanorna och de andra länkarna..
Vart vill du jobba och med vad? avel? el träning?
 
Sv: Hitta jobb i Danmark.

Ja, jag har tittat där, men hittade dock inte direkt vad jag sökte då. Men tack för tipset i alla fall! Jag får kolla en runda till och om inte annat länka mig vidare genom länkarnas länkar. :D

Träning/starthästar. Var spelar väl ingen egentlig roll så länge det är Danmark. :p
 

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 569
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 693
Senast: Imna
·
Hästmänniskan Hej, Jag har hamnat i en svår sits och skulle gärna vilja ha lite input från andra på det hela. Var lite osäker på vart den här...
Svar
8
· Visningar
2 110
Övr. Grenar heter ett gammalt drama av William Shakespear.....Merchant of Venice var väl originaltiteln. Det är också namnet på en ny avelshingst...
Svar
2
· Visningar
1 721
Senast: F-Blod
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp