Bukefalos 28 år!

Hitta utkast i FB på iPhone

Snubbelfot

Trådstartare
FB sätter ju en ära i att löpande förändra användargränssnitt och funktionalitet i appen. Var hittar man sina sparade utkast till inlägg? Alltså inlägg som man avbrutit och valt att spara som utkast tills vidare.
 
FB sätter ju en ära i att löpande förändra användargränssnitt och funktionalitet i appen. Var hittar man sina sparade utkast till inlägg? Alltså inlägg som man avbrutit och valt att spara som utkast tills vidare.

Jag har inte sparat inlägg tidigare men testade nu, så när jag nu trycker på ”vad gör du just nu” så dyker mitt sparande inlägg upp där per automatik.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 526
Senast: Niyama
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 195
Senast: mars
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 232
Senast: Habina
·
IT & mobiler Jag tänkte på tråden om billigast mobilabonnemang. Jag har mobilt internet via Tele2 nu och är så trött på att det är så gräsligt...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 499
Senast: Uttern
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp