hittar ingenstans..

*Gotlandsrusset*

Trådstartare
hur lång en flexicurv är? är det någon som vet detta? för det står i hööks katalogen att man kan använda ståltråd istället för en flexicurv bara men har samma längd på ståltråden som det är på flexicurven,men de står ingenstans HUR lång den är....:confused: behöver snabba svar...och jag har googlat

Sv: hittar ingenstans..

Jag gick in bland sadlar sen så vid sidan stod det typ tillpassning eller nått sånt:p

eller jag klickad epå en sadel och längst ner efter onformationen stod det: Hitta rätt bomvidd.:)

ja, jag hittade de nu också :) tack i a f :) får hoppas att hästaffären godtar ståltråd nu, så att man slipper åka hem och göra om allt :crazy:

En bit kabel går också bra, eller bättre tycker jag. Är lättare än ståltråden att böja men håller ändå "formen".

Liknande trådar

Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
892
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
430
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
31
· Visningar
1 219
Senast: MiniLi
·
Utrustning Vill ha någon typ av hökudde/hönät eller vad mer det kan kallas (?) för fodring på marken ute i hagen som är enkel att fylla på. Köpte... 2
Svar
29
· Visningar
1 605

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka