Hittar inte GPS:en

R8n

Trådstartare
Ska precis uppdatera min pappas GPS. Men när jag ansluter den till datorn så kommer inte lappen "Maskinvara ansluten" upp. Alltså hittar inte programmet GPS:en. Så hur gör jag nu?

Sv: Hittar inte GPS:en

Du kan prova att gå via den här datorn, tryck på start och i den grå rutan finns en kategori som heter den här datorn. Där visas alla maskinvaror som finns inkopplade, men koppla först in GPS och prova sen.
Om inte det funkar får du prova att gå in i kontrollpanelen, och lägga till maskinvara.

Liknande trådar

IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 035
Senast: Enya
·
IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 729
Senast: Happimess
·
IT & mobiler Jag skulle vilja - snabbt och enkelt - fixa en hemsida till mitt författarskap och mina böcker. Utan att det kostar en förmogenhet och...
Svar
5
· Visningar
328
Senast: Saigon
·
Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 412
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur