Hjäälp!!! Byta klubb!?

Emilia090807

Trådstartare
jag ska byta klubb, har betalat licens och medlemsavgift. Men på tdb står det fortfarande den gamla klubben?! Hur ändrar man det?
Har tävling i helgen så behöver hjälp ganska akut 😅😅
 
jag ska byta klubb, har betalat licens och medlemsavgift. Men på tdb står det fortfarande den gamla klubben?! Hur ändrar man det?
Har tävling i helgen så behöver hjälp ganska akut 😅😅

Du måste byta klubb i listan innan du löser licens, annars blir det för den gamla klubben.
När du byter behövs ett godkännande från den nya klubben.
Kontakta tdb och se om de kan hjälpa dig.
 
jag ska byta klubb, har betalat licens och medlemsavgift. Men på tdb står det fortfarande den gamla klubben?! Hur ändrar man det?
Har tävling i helgen så behöver hjälp ganska akut 😅😅

Går det att byta klubb närsomhelst under året?

Du kan byta klubb vid årsskiftet utan extra kostnad. Enligt TR är det inte tillåtet att byta klubb under pågående tävlingsår. Vid särskilda skäl kan dispens beviljas efter ansökan.

För att ansöka om klubbyte ska blanketten Ansökan om klubbyte under pågående säsong skickas in samtidigt som du betalar en dispensansökningsavgift på 520 kronor till BG 167-5115, ange "klubbyte" samt namn på inbetalningen. Det är viktigt att blanketten är komplett ifylld och signerad, ej komplett ansökan kommer inte att behandlas.

----

Kan nog bli tufft få det klart till helgen
 

Liknande trådar

Dressyr Är som så många andra uppriven och tagen efter Helgstrand-fimerna, men kanske mest frustrerad över känslan att det liksom går utför med...
7 8 9
Svar
175
· Visningar
8 312
Katthälsa Är det fortfarande något man ”ska” göra på sina katter? Och som följdfråga, hur gör man?? Min gamla katt fick FORL tidigt och vi la...
Svar
7
· Visningar
509
Senast: tott
·
Hemmet Behöver hjälp med tips hur jag ska göra eller vem ska kontakta för byta till ny sockel (och sladd), på denna lampa. Hade hoppats skulle...
Svar
4
· Visningar
371
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 601
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp