hjälmar från h**ks

Iaraphel

Trådstartare
vet att det varit uppe tidigare men hittade inget när jag sökte...
deras HI LITE PRO HJÄLM var det någon här som hade den och är den bra? jag är egentligen ute efter en "lättviktshjälm" är den "lätt" elller vad man nu ska kalla det?
och ser den "bra" ut???
har tidigare varit intresserad av deras HI LITE PRO PLUS HJÄLM, den som har det när gråa/vita framtill men då den inte finns i blått (har blå kavaj) måsste jag leta vidare...

och en till sak....
är den godkäns att tävla i???
det står att den har mjuk skärm... har fått för mig att det inte var tillåtet.... men jag kanske fått det om bakfoten...
 
min syster nhar en hi lite pro plus men dom ser ut att vara ganska lika..? iaf så är den inte så mkt lättare än någon annan hjälm, vikterna står väl i katalogenn.?
 

Liknande trådar

F
Utrustning Någon som har testat eller har hjälmen från H**ks med skinnband? Det står i beskrivningen att den är nätt i modellen vilket är precis...
Svar
19
· Visningar
1 370
Senast: Fillefjonkan
·
D
Utrustning Jag har tänkt på en sak. Har sett att både Öb och H**ks har billiga sadlar. ÖB Har en sadel som tidigare kostade 1400 kr och sen 999...
Svar
18
· Visningar
2 796
Senast: rainwithdust
·
Utrustning Har länge sökt efter ett remontträns med vitfodring , och nu såg jag att h**ks fått ett. Men hur är kvalliten? är de plastigt läder? har...
Svar
13
· Visningar
1 254
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Jag har bestämt mig för att köpa ny hjälm, och funderar lite på CRW:s exlusive-hjälmar, HI-LITE PRO (599kr) och HI-LITE PLUS (679kr)...
Svar
17
· Visningar
1 629
Senast: marwin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp