Bukefalos 28 år!

Hjälp att identifiera konstverk!

EmmaBovary

Trådstartare
Finns det möjligtvis någon härinne som känner igen den här tavlan, som återfinns ett kort ögonblick i filmen IO?
36298
 
Det är en alldeles för mörk bild för att se detaljer. Vad jag tror man ser är något barock- eller renässansmåleri med någon på en tron och en skäggig man som håller i en bok.
 
Jag försökte bildgoogla men bilden genererar bara mörka bilder under rubriken darkness. Om du ljusar upp bilden lite, eller tar en ny skärmdump som är ljusare kan du kanske få träffar. Det kan vara så att målningen är skapad just för den scenen också, kanske inte alls en klassiker?
 

Liknande trådar

Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
9 169
Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 793
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ En person jag känner har drabbats av ME (vi kan kalla hen K) K är myndig, bor hemma. Har autism vilket förvärrar sjukdomen. K:s högsta...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 344
Senast: TinyWiny
·
Skola & Jobb En kort fråga fråga - Jag behöver läsa matte 3C på distans så snabbt som möjligt, men det måste väl gå att göra detta på annat sätt än...
Svar
4
· Visningar
805
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp