Läsa matte 3C på distans

LovingLife

Trådstartare
En kort fråga fråga - Jag behöver läsa matte 3C på distans så snabbt som möjligt, men det måste väl gå att göra detta på annat sätt än bara genom min hemkommun? Nån typ av sommarkurs exempelvis? Det känns som att det borde finnas fler alternativ än Hermods idag för att göra detta?

Tacksam för snabb hjälp!:)
 
En kort fråga fråga - Jag behöver läsa matte 3C på distans så snabbt som möjligt, men det måste väl gå att göra detta på annat sätt än bara genom min hemkommun? Nån typ av sommarkurs exempelvis? Det känns som att det borde finnas fler alternativ än Hermods idag för att göra detta?

Tacksam för snabb hjälp!:)
Ja det finns ju andra alternativ, tex: https://nti.se/komvux-pa-distans/matematik-3c/
 
En kort fråga fråga - Jag behöver läsa matte 3C på distans så snabbt som möjligt, men det måste väl gå att göra detta på annat sätt än bara genom min hemkommun? Nån typ av sommarkurs exempelvis? Det känns som att det borde finnas fler alternativ än Hermods idag för att göra detta?

Tacksam för snabb hjälp!:)
Har du prata med Studie- och yrkesvägledarna i din kommun? Jag jobbar som SYV och här på vux så antar vi till hermods var 5:e vecka och en 100p kurs är 5 veckor lång om du väljer att studera 100%.
Kolla med kommunens syv om en lösning för dig.
 
Har du prata med Studie- och yrkesvägledarna i din kommun? Jag jobbar som SYV och här på vux så antar vi till hermods var 5:e vecka och en 100p kurs är 5 veckor lång om du väljer att studera 100%.
Kolla med kommunens syv om en lösning för dig.
Jag har gjort det nu! Nästa start är först i augusti, så lite sent, men då har jag åtminstone matten på vårkurserna. :)
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 591
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Crossline
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
913
Senast: Oknytt
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 648

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp