Hjälp! Fel ställe som toalett (ute)

Sv: Hjälp! Fel ställe som toalett (ute)

Eftersom det finns så mycket mer mark än trädgården som dessutom är liten och inte täcker speciellt mycket, rabatter runt huset där det inte är skugga hela dagen och en liten del av bergväggen jämte huset så kan hon jaga och leka i skogen så är det väl inte fel att tycka så här? Hon får leka i trädgården på gräsmattan också. Det är väl inte fel att "spärra" rabatterna så man slipper äckel där? Hon behöver ju inte ens vara där heller, det finns som sagt mycket mer mark att vara på än i trädgården.

Jag tänker inte ens svara på varför vi har katt, det är väl inte helt åt helvete att jag inte vill ha några katter i rabatter, inte heller hundar! Jag har ju en hund ändå........
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har ett hus långt ute på landet mitt i ingenstans som jag har bott i i ungefär ett halvår nu. Det är väldigt spännande, för stugan...
Svar
15
· Visningar
1 424
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Ja.. vad kan man göra åt grannkatterna som använder vår framsida som toalett? Vi har katter åt både höger och vänster här, vårt hus är...
Svar
11
· Visningar
2 386
Senast: Asko
·
Övr. Hund Jag och min sambo har länge pratat om att skaffa en hundvalp och nu har båda våra liv gjort det möjligt. Det lär inte ske förrän till...
Svar
11
· Visningar
1 977
Senast: Aningsfull
·
Övr. Katt sambon kom hem vid 16.30 i dag,och ser at det ligger en katt i trappuppgången,en kattunge på kanske 3-4 månader,tycker att det verkar...
Svar
12
· Visningar
1 201
Senast: Figaaro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Ont i ryggen efter förlossning
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp