Hjälp FrontPage

starcraft

Trådstartare
Jag har på något vis lyckats radera filer från hårddisken i samband med att jag skulle ladda upp dem på en hemsida, filerna finns således inte på hemsidan och jag har råkat ta bort de från den mapp de låg i, i FrontPage. Finns det någon här som vet om det går att rädda filerna och såna fall hur? De ligger inte i papperskorgen..
 
Sv: Hjälp FrontPage

Jag har på något vis lyckats radera filer från hårddisken i samband med att jag skulle ladda upp dem på en hemsida, filerna finns således inte på hemsidan och jag har råkat ta bort de från den mapp de låg i, i FrontPage. Finns det någon här som vet om det går att rädda filerna och såna fall hur? De ligger inte i papperskorgen..

Recover program typ EASEUS Data Recovery Wizard Professional
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 111
Senast: Hajfisk
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 170
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 784
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 942
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp