Hjälp FrontPage

starcraft

Trådstartare
Jag har på något vis lyckats radera filer från hårddisken i samband med att jag skulle ladda upp dem på en hemsida, filerna finns således inte på hemsidan och jag har råkat ta bort de från den mapp de låg i, i FrontPage. Finns det någon här som vet om det går att rädda filerna och såna fall hur? De ligger inte i papperskorgen..
 
Sv: Hjälp FrontPage

Jag har på något vis lyckats radera filer från hårddisken i samband med att jag skulle ladda upp dem på en hemsida, filerna finns således inte på hemsidan och jag har råkat ta bort de från den mapp de låg i, i FrontPage. Finns det någon här som vet om det går att rädda filerna och såna fall hur? De ligger inte i papperskorgen..

Recover program typ EASEUS Data Recovery Wizard Professional
 

Liknande trådar

Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 159
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Att ha en underbar bok att läsa (gärna en tjock som tar sin tid) är en Lycka med stort L. När den tar slut är jag liksom lämnad i ett...
Svar
1
· Visningar
507
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ TW = Trigger warning för psykisk ohälsa. Jag tog äntligen kontakt med kuratorn på vårdcentralen för ett tag sen. Som liten hade jag...
Svar
2
· Visningar
1 088
Senast: Tofs
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 970
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp