hjälp hjälp. !! hemsida...

höstmåne

Trådstartare
jag göra min första hemsida..har skrivit lite i notepad och har förstår att jag ska spara det och sedan öppna det i internetläsaren.
men var ska jag spara det för att kunna öppna det i internet sen ? :confused: :o
 
Det är bara att döpa dom till namn.html så öppnas dom i explorer eller vad du nu har.

Men sen för att lägga upp dom på internet så att andra kan se måste du ha ett ftp-program
 
jag har sparat dom med det. men jag kan fortfarnade se alla <html> och <head> och sånt. men det kanske är meningen?
hur ska jag göra med ftp-programmet då?
 
Du måste öppna dokumentet i din webläsare, inte i notepad.
Det är bara att leta upp filen där du sparat den och dubbelklicka på den så ska den öppnas i webläsaren. Om du fortfarande bara ser koderna så är något fel med dem.
 
Har du laddat ned programmet?
I sådant fall är det bara att fylla i de hemsidekontouppgifter som behövs och sedan dubbelklicka på de filer du vill föra över.
 

Liknande trådar

IT & mobiler När jag trycker på FB-appen på min IPhone får jag bara upp den här bilden som brukar komma först innan Facebook öppnas. Men inget mer...
Svar
8
· Visningar
573
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 357
Juridik & Ekonomi Kan jag som svensk handla på Finn.no? Verkar inte kunna betala på något smidigt sätt. Har hittat en klänning som jag letat efter i tre...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: BernT
·
Skola & Jobb Jag har blivit singel efter att sambon gjorde slut med mig idag. Det hela suger såklart och är otroligt sorgligt. Jag är ledsen, arg...
2
Svar
29
· Visningar
3 821
Senast: Fazeem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp