Bukefalos 28 år!

HJÄLP inkörning tips!

B

**BORTTAGEN**

hej jag skulle vilja ha lite tips om hur jag ska köra in min bruknordis igen!Jag körde henne en hel del innan sommarn men så hände en olycka och hon vart både rädd för vagnen och för allt runt om kring henne hon fick väldigt dåligt självförtroende men jag har nu byggt upp de en hel del och har tömkört henne oxå så de är hon inte rädd för men så fort man har nått bakom sig som låter så vill hon bara russa och de är ju över 800 kg som vill russa ifrån en så hjälp mig NNNNNUUUUU

MVH/Tina
 

Liknande trådar

Hästvård Hej. Jag vill börja med att säga att jag ska ringa veterinär på måndag, så ingen tror att jag inte tänker på det. :) Jag har en ponny...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 514
Senast: Takire
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 850
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
3 854
Senast: Kaching
·
Hästmänniskan Hejsan, kanske liten vägg text men jag har alltid varit intresserad av hästar. Jag red när jag var liten men blev avkastad ganska illa...
Svar
8
· Visningar
1 321
Senast: Whirlie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ny valp med katt
  • Guldfasanerna
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp