Hjälp med att fylla i anmälningsblankett

Pazuzu

Trådstartare
Nu behöver jag hjälp från erfarna anmälningsblankettifyllare innan jag blir helt galen!:D

Jag brukar hjälpa till med att anmäla min lillasyster till hennes hopptävlingar eftersom de saknar dator. De flesta arrangörer har ju formulär man fyller i via deras hemsidor, men nu ska jag anmäla till en där man ska fylla i Ridsportförbundets blankett. Häst- och ryttaruppgifter går bra, men jag kör fast där man ska ange vilka klasser man vill anmäla sig till.

blankettxo0.jpg

Ska man som jag gjort här, sätta kryss för de klasser man ska anmäla sig till? Vad är det mer man ska fylla i? Det står ju att man ska fylla i markerade fält, men vilka är de? De gråskuggade (men det står ju samtidigt att det är arrangörerna som ska göra det)? Ska man fylla i kostnaderna och räkna ut summan?


blankett2ec1.jpg

Ska man hoppa över det här om man mailar in anmälan som bifogad fil?



Grejen är att arrangörerna endast bekräftar korrekta inmailade anmälningar och eftersom jag redan tabbat mig en gång genom att fylla i anm.uppgifterna direkt i mailet och skickat, vill jag få det helt rätt den här gången... Annars lär de väl undra vad jag är för en inkompetent dåre.:p



Jag vore mycket tacksam om jag fick lite hjälp med ifyllandet!:bow:
 
Sv: Hjälp med att fylla i anmälningsblankett

blankettxo0.jpg

Ska man som jag gjort här, sätta kryss för de klasser man ska anmäla sig till? Vad är det mer man ska fylla i? Det står ju att man ska fylla i markerade fält, men vilka är de? De gråskuggade (men det står ju samtidigt att det är arrangörerna som ska göra det)? Ska man fylla i kostnaderna och räkna ut summan?
Du ska kryssa i om det är inbetalt per postgiro eller bankgiro och sen skriva i summan efter +:et på samma rad som Plusgiro/Bankgiro.
Du har kryssat i klasserna rätt om det är så att hon ska starta klass 2 och 3.



blankett2ec1.jpg

Ska man hoppa över det här om man mailar in anmälan som bifogad fil?
Jag har skrivit i e-postadress men inte underskrift när jag gjort sådana här anmälningar.

Lycka till! :)
 
Sv: Hjälp med att fylla i anmälningsblankett

Du ska kryssa i om det är inbetalt per postgiro eller bankgiro och sen skriva i summan efter +:et på samma rad som Plusgiro/Bankgiro.

Alla avgifter ska betalas på plats enligt propositionen. Då kanske jag inte ska fylla i något där då?:confused:

Du har kryssat i klasserna rätt om det är så att hon ska starta klass 2 och 3.

Skönt att jag prickade in något rätt iaf.;)
 
Sv: Hjälp med att fylla i anmälningsblankett

Betalas uppgifterna på plats behöver du inte fylla i någon summa.

Bara som ett förtydligare, markerade fält tror jag är de med svart ram runt. Alltså klassnumren.
Övriga grå fält är skuggade.
 
Sv: Hjälp med att fylla i anmälningsblankett

Ingen orsak :) Man var ju med på den gamla, goda tiden när alla tävlingar skulle anmälas på det här viset :p
 

Liknande trådar

Tävling Jag sitter o ch fyller i en anmälningsblankett för första gången och jag har fått lite problem :P I alla fall. Registeringsnummret som...
Svar
6
· Visningar
1 028
Senast: MissOnly
·
N
Tävling Jag har en lite dum fråga :o känns pinsamt att fråga men hur anmäler man sig till ett meeting? Ska man fylla i två anmälningsblanketter...
Svar
7
· Visningar
1 007
S
Western Jag håller på att fylla i en tävlingsanmälan. En blankett från wras som det stod att man skulle använda. Men jag förstår mig inte på...
Svar
8
· Visningar
967
Senast: sarma
·
Tävling Någon har den senaste veckan roat sig med att anmäla min dotter till alla möjliga tävlingar på diverse hästar. Vi har fått kvitto på...
7 8 9
Svar
171
· Visningar
18 450
Senast: PrinceFair
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp