Bukefalos 28 år!

Hjälp med hingstval på vårt nya sto.

Argona

Trådstartare
Får snart hem ett sto som fått flera föl med Spotlite Lobell. Vi ska själva betäcka henne i år och behöver hjälp i våra funderingar.
Har fått rekomendation att ta Spotlite igen men behöver lite tips och råd om det är någon som vill hjälpa till att tänka?!:D
Stoet heter Dione Komp.
 
Sv: Hjälp med hingstval på vårt nya sto.

Jag jobbar timmar på Brättefors där Spotlite står så jag har även träffat Dione Komp under några år, gillar henne starkt :D Om jag var du så skulle jag satsat på Spotlite igen till henne :)

Men om jag inte minns helt fel så är väl Dione dräktig med Spotlite i år?? :)


// Marie
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! För att göra historian kort så har jag haft mitt sto utlånad på foder i ca 2,5 år till en tjej som tagit föl på mitt sto. Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 360
Senast: nexxa
·
Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 200
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
23 661
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 763
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp