Bukefalos 28 år!

hjälp med hingstval !!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

token

Trådstartare
har ett sto E: Cardento-Cortus som ska betäckas iår. Ej inriden än så vet ej så mkt egentligen om henne. Rör sig ok men lite klunsig. Ganska stor redan, är 2 år och redan nu runt 170. Otroligt trevligt psyke har hon, väldigt trevlig i all hantering.
Det jag skulle vilja ha är en hingst som lämnar SPÄNST, HOPPKAPACITET och som är KVICK. Detta är vad mitt sto saknar. Nu är hon bara liiite hoppad i lina men det jag sett är väl inte lysande direkt. Ska vänta ett par veckor o löshoppa henne ordentligt men kan inte tänka mig att det blir sååååå stor skillnad. Jäkla knepigt egentligen, hon har ett blup på 133 själv, mamman gick 140 o cardento vet vi ju vad den går för...borde hoppa hus denna.....finns väl i generna iaf så får väl hoppas på avkommorna istället.

Har hursomhelst funderat på Click and cash eller Arezzo. Synpunkter????
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Funderar på att betäcka mitt Hip Hop - Everest sto nästa år. Kanske för tidigt och veta vilka blodslinjer som faller väl ut med hip hop...
Svar
6
· Visningar
1 676
Senast: Concett
·
Avel Jag har ett sto som blir 3 i år, som jag ska seminera med en av dessa har jag tänkt. Båda är ju superfina men helt olika hingstar. Mitt...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
20 014
Senast: rubytoo
·
Avel har 2 ston jag ska betäcka i år....beslutsångest... ena stoet är 2 år E: Cardento-Cortus. Hon är enormt stor, redan 170 cm och har...
2
Svar
27
· Visningar
4 074
Senast: pastejja
·
Avel Hej allesammans! Nu är det så att mitt sto börjar närma sig slutet på en tävlingskarriär och starten på ett liv som mamma. Hon kommer...
2
Svar
30
· Visningar
4 120
Senast: theJohanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp