Hjälp med likheter

Eme_liie

Trådstartare
Får troligtvis ut sadelutprovare här inom en snar framtid och skulle då nu behöva allvetande bukes hjälp.

Idag har vi en wintec isabell dressyrsadel och är på jakt efter en hoppsadel, har en wintec cc new hoppsadel som inte alls vill vara kompis med ryggen utan det blir ruggat i pälsen strax efter manken.

Så vad tror ni på vad finns det för sadlar som liknar isabellen, bates hoppsadlar? dom får inte vara allt för dyra heller. Det är blått järn i Isabellen om det är av intresse. har provat blått och det sitter ett rött i nu ändå blir det ruggat och sadeln ligger inte hundre.

Om en ryggbild kan hjälpa kan jag fixa en.

Det är en 4 åring som ska ha den så därför jag är lite inne på bates då man kan byta bommen, men vet som sagt inte om dom är lika isabellen.
 

Liknande trådar

Utrustning Är återigen ute på jakt efter en sadel till min travare. Har haft ut sadelutprovare tidigare, köpte då en Albion style dressyrsadel...
Svar
3
· Visningar
901
Utrustning Letar lite löst efter sadel åt min häst, han är av cob typ och ligger på ca 105 grader när han är i full kondition, nu ligger han på ca...
Svar
5
· Visningar
2 454
Senast: DrT
·
Utrustning Ja försöker hitta en hopp och dressyrsadel till min häst då den han hade med sin när han kom inte alls ligger bra, till och med så illa...
Svar
6
· Visningar
2 053
Senast: Leansman
·
Utrustning Jag har redan tagit hjälp av två olika sadelutprovare och har även en del kunskap själv. Problemet är att det inte finns någon butik...
Svar
3
· Visningar
1 891

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp