Hjälp med utställning!

Novelette

Trådstartare
Hejhopp!
Nu är det dags för min lilla Azlan att ge sig ut i utställningsringen.
Jag hade tänkt börja med Norberg i slutet av augusti men när jag ska till att anmäla inser jag att det inte finns en enda mailadress på hela hemsidan.
Så den sket sig.

Nån som har tips på inoff. utställning i aug där anm.tiden inte gått ut än? gärna hyfsat när Örebro.
Hur hittar man annars inoff.uts? Är det bara genom Hundsport?
 
Sv: Hjälp med utställning!

Sidan som Saybia har läkat till är suverän och man hittar nästan varenda liten inofficiell utställning där.

De flesta utställningsarrangörer stänger anmälningsmottagningen ca en månad innan utställningen äger rum och en del ännu tidigare ochdet är viktigt att både betalning och anmälan är inne till sistadatum. Höll på att bli gråhårig på det där nu i våras när jag började med utställningar på egen hand. Är ju van vid hästvärldens efteranmälningssystem :angel:
Brukar vara att anmälningstiden har gått ut när man har svårighet att hitta vart man ska anmäla sig på en hemsida.

Stort lycka till!
 
Sv: Hjälp med utställning!

Anmälningstiden hade inte gått ut men det fanns bara en vanlig postadress och det fanns ju inte tid att skicka. Tråkigt tycker jag.

En månad trodde jag bara var på de officiella men nu vet jag. Tack!

Saybia: Tusen tack!
 
Sv: Hjälp med utställning!

Jo vissa kör fortfarande med papperssystem. Går du in på SKKs sida så kan du beställa anmälningingsblanketter gratis så du alltid har några hemma. Bara att skicka ett mail till dem med din adress och tala om vad du behöver för några. Se till att du får med några av den "gamla" tresidiga anmälningslappen. Förvånansvärt många använder sig av den om än att de bara vill ha in första sidan.
 
Sv: Hjälp med utställning!

Det är en inoff i Lindesberg i slutet av september.
Det står om den i hundsport.

Den har inte anmälningstiden gått ut på än.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Rubriken säger väl allt? :p I höstas började jaktprovs ettorna ramla in så nu är det på hög tid att jag tar tag i detta med...
Svar
2
· Visningar
677
Hästhantering Har ett 15-årigt halvblodssto som i somras fick sitt första föl. Har varit extremt mammig och vaktig mot andra hästar hela tiden men går...
Svar
6
· Visningar
2 143
Senast: limona
·
L
Ekonomi & Juridik OBS – KOPIERA INTE NÄR DU SKRIVER SVAR pga LÅNGT INLÄGG – gör en egen sammanställning med TIPS / RÅD – Tack !!!! Förvirringen känns...
2
Svar
24
· Visningar
5 687
Senast: Lyckan i Halland
·
L
Gravid - 1år Behöver bara skriva av mig och passar samtidigt på att fråga om nån annan suttit i samma sits? Jag har varit sjukskriven lite till...
Svar
14
· Visningar
1 313
Senast: Nisse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp