Hjälp mig att hitta rätt vintertäcke

hannahanna

Trådstartare
Behöver nytt vintertäcke, och behöver hjälp med vilka som uppfyller mina kriterier. Har kollat på amigo bravo som är ett alternativ men hade gärna velat ha fler att väla på.

Mina kriterier:
Det ska ha minst 1000 denier eftersom hästen i hagen bredvid attackerar och biter i täcket på min häst.

Det ska vara fodrat med 200 eller max 250 g

Ingen hals

Helst inte kosta mer än 1500 kr

Så e det nån som vet något täcke som uppfyller dessa kriterierna?
 
Behöver nytt vintertäcke, och behöver hjälp med vilka som uppfyller mina kriterier. Har kollat på amigo bravo som är ett alternativ men hade gärna velat ha fler att väla på.

Mina kriterier:
Det ska ha minst 1000 denier eftersom hästen i hagen bredvid attackerar och biter i täcket på min häst.

Det ska vara fodrat med 200 eller max 250 g

Ingen hals

Helst inte kosta mer än 1500 kr

Så e det nån som vet något täcke som uppfyller dessa kriterierna?

Kolla Rhino eller Rambo. Kan vara värt att betala till lite försett riktigt bra täcke :)
 
Behöver nytt vintertäcke, och behöver hjälp med vilka som uppfyller mina kriterier. Har kollat på amigo bravo som är ett alternativ men hade gärna velat ha fler att väla på.

Mina kriterier:
Det ska ha minst 1000 denier eftersom hästen i hagen bredvid attackerar och biter i täcket på min häst.

Det ska vara fodrat med 200 eller max 250 g

Ingen hals

Helst inte kosta mer än 1500 kr

Så e det nån som vet något täcke som uppfyller dessa kriterierna?
Weatherbeeta är riktigt bra täcken, modellen three horses stämmer in på dina kriterier.
 

Liknande trådar

Äldre Någon som bolla lite biltankar? Allt vad leasing heter blev sågat av mina kollegor vid lunchbordet idag och elbilar hade de noll koll...
Svar
17
· Visningar
2 147
Senast: lillkillen
·
Utrustning Nu vill jag gärna ha era tips på slitstarka utetäcken med god passform för en stor häst som inte är alltför bred över bogen :) Gärna med...
2
Svar
29
· Visningar
2 607
Senast: Wembley
·
Utrustning Först: tror jag velat färdigt angående täckesfrågan..... Bor i Halland "vid havet" och dagar med riktig vinter är lätträknade (oftast)...
Svar
16
· Visningar
5 238
Utrustning Så var det den där tiden på året igen - insekterna är på väg att vakna till och de första gängen mygg har spanats in på ridturerna i...
Svar
16
· Visningar
2 565
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp