Bukefalos 28 år!

Hjälp mig att välja!

Jag tycker det ser ut som att pommeln är utbytbar. Det ser ut som att den är nedstucken i en ficka under sitsen och är fastskruvad med "guldöglan" precis som en vanlig?
Vi får kanske ge oss till tåls tills mer info finns att tillgå från ÅF. ;)
/T
 
Sv: Hjälp mig att välja!

Jag har en Torsion Dressage, med stiglädren placerade något längre bak. Jag tror det var en Trekkning jag provade, och tyckte att jag hamnade i stolsits. Fast i och för sig, så har jag provat nån spansk sadel, som jag tyckte kändes hemsk! Ja, jag menar jag kanske inte har dom rätta referensramarna i de här sammanhangen.

Men Dressage är jag nöjd med i allafall! Viktigt det där med stiglädrens placering.
 

Liknande trådar

Distans Ofta kommer det frågor om vad man ska ha för sadel till distansridning. Svaret är lika ofta -En skön sadel som passar hästen! Men jag är...
Svar
2
· Visningar
1 740
Senast: Myy
·
Träning Jag skulle vilja ha lite råd och tycken som kanske skulle kunna hjälpa mig och min häst. Hon är åtta år och jag har haft henne sen...
Svar
2
· Visningar
1 167
Senast: Masse
·
A
Avel Behöver hjälp med att välja hingst. Jag har ett sto född 02, som aldrig har varit dräktigt. Hon reds in som 4åring (och hade bara gått i...
Svar
4
· Visningar
1 305
Senast: angeeliicaa88
·
Dressyr Hej! :angel: Har efter mycket om och men bestämt mig för att fixa ny ridhjälm. Den gamla börjar se lite sliten och tråkig ut, så...
Svar
13
· Visningar
6 866

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp