Hjälp mig hitta toppen

kolblakkur

Trådstartare
Är på jakt efter en topp som ser ut ungefär som den här. Någon som vet var jag kan hitta en? :)
 

Bifogade filer

  • 5A5F3CD9-DF6B-4FB3-A4FA-762F8BFD2722.jpeg
    5A5F3CD9-DF6B-4FB3-A4FA-762F8BFD2722.jpeg
    46,9 KB · Visningar: 108
Inser att min besatthet av Grease sedan femton års ålder har gett mig orimliga krav för denna topp - har velat ha en likadan i över 20 år :D Tror jag får låta någon sy upp en ärligt talat, hittar ingen som är lika snygg :D
 
Inser att min besatthet av Grease sedan femton års ålder har gett mig orimliga krav för denna topp - har velat ha en likadan i över 20 år :D Tror jag får låta någon sy upp en ärligt talat, hittar ingen som är lika snygg :D
Men visst har Sandy v ringad topp?
(Sen behöver du ju inte ha det..)

Sy så får du den precis som du vill!
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 237
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter Nu närmar sig semestern. Ekonomin är kanske inte på topp. Har ni några tips om utflykter osv man kan hitta på i Stockholm och kanske ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 497
Senast: Emomeloleie
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 516
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Jag har ett vanligt banklån och en nära nog fullt utnytttjad kontokredit på banken, där båda har rätt pissig ränta, för att tala...
Svar
3
· Visningar
557
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp