Bukefalos 28 år!

Hjälp mig välja ny profilbild

Jag var ju tvungen att byta, alla har ju röda katter och vi blir ju förväxlade med varandra då :rage: Har du inte sett förvirringen som råder här? Har du som moderator missat det O_o

Så kan vi inte ha det!
Jag uppskattar totalförvirring det minskar risken för bråk, om man inte vet vem man pratar med så är det svårt att vara dum... :angel:

Om det är till någon tröst tänker jag inte byta, så alla som ev förväxlat min bild med @honungs kan fortsätta göra det :devil:
Tack! :love: Jag förväxlar inte dig med nån, däremot blir jag lite förvirrad när du är inne på hund, på något sätt har jag kopplat dig stenhårt med boktråden och förstår inte hur du kan vara någon annanstans också. Mycket märkligt... :cautious:
 
Jag googlade het man och fick upp den här:
70782b98b361024744637059bcec7197.jpg


Het nog, @Hyacinth ?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 280
Hundträning Det får bli en tråd till på en gång. Vi roar oss alltså med lydnadsmoment utan tävlingsambitioner. Den svåraste nöten är apport. Det som...
Svar
8
· Visningar
874
Senast: Fruentimber
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 448
Senast: alazzi
·
Samhälle Känns som att det är dags att starta tråden jag väntat på sedan diskussionerna innan valdagen...:) Jag lånar ett par inlägg från...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
9 110
Senast: lbb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp