Hjälp- tapetbård

jassica

Trådstartare
Vet inte om denna hör hemma på hem och hobby? Flytta gärna i såfall..

Jag har googlat och googlat men hittar inga tapetbårder, någon enstaka från Rusta. Jag är ute efter en bård med solar på, det finns en på rusta men den känns lite barnslig.

Någon som vet någon sida man hittar detta på?
 
Sv: Hjälp- tapetbård

Det menar du inte?;)

Jag skrev nog inte klart hela första inlägget tror jag, jag undrar om det finns någon sida på internet man kan beställa ifrån.
 
Sv: Hjälp- tapetbård

bårder är nog ganska omodernt så jag tror du har chans på tapetaffär om du ska lyckas hitta det.
 
Sv: Hjälp- tapetbård

På de olika tapetmärkenas hemsidor finns bårderna bland tapeterna. In o provtapetsera o leta efter bårderna.
// Linda
 
Sv: Hjälp- tapetbård

Är du säker på att du ska ha bård?

Det har man väl inte haft sen 80talet?

Det finns ju även schabloner att måla i, t ex franska liljor od. Tycker jag personligen är snyggare än bårder.
 
Sv: Hjälp- tapetbård

Är du säker på att du ska ha bård?

Det har man väl inte haft sen 80talet?

.

Det beror på var man bor :crazy: I min byhåla nyrenoverar man med mönstrad bård mitt på väggen eller en halvmeter ner från taket.

Även när man KAKLAR.

*spysmiley*

Men bårderna finns överallt i tapetaffärer. Fast byhåle-affärer lever nog inte ett onlinebeställnings-liv. Tex borosan 07/08 har stiliserade sol-bårder men det funkar inte att länka till dem.

Och så har du ju bårdporrens hemland att beställa ifrån, USA.

wallpapers_2035_724706937


http://www.usawallpaper.com/starsmoons.html?page=0
 

Liknande trådar

Hundhälsa Har upptäckt att Tilda har märkliga förhårdnader eller liknande på sina två baktassar. Jag har inte tidigare sett detta, även om hon...
Svar
7
· Visningar
904
Senast: Rugge
·
Tjatter Nu till våren skulle jag vilja ta med mig min mor och hundarna på en utflykt för att titta på blommor i mängder då min mor älskar det...
2
Svar
31
· Visningar
1 273
Senast: Hazel
·
Hemmet Jag har genom köp av fastighet "ärvt" en sommarstuga full med Rörstrands-porslin som jag nu till 90% tänker sälja. Många grejer har jag...
Svar
3
· Visningar
345
Skola & Jobb Jag skulle vilja ta truckkort. Det känns som en användbar grej när det gäller jobb. Eftersom jag tar det mycket för att göra mig...
Svar
3
· Visningar
437
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp