Hjälp! Tränsproblem...

C

CeciliaW

Jag har alltid haft svart läder till mina hästar. Svarta träns, tyglar, martingals, sadlar, you name it. Men nu... har jag köpt en BRUN sadel :eek: Varför jag känner det omedelbara behovet av att köpa lite saker i brunt läder... :angel: Men, det verkar vara en omöjlighet?! :crazy:

Det jag söker är ett brunt träns, i vanlig brun färg. Det ska vara en mexikansk nosgrimma/pullarnosgrimma till tränset, utan jättestort blaff-nosludd. Helst stål/rostfria spännen. Det kan vara lite mönster ellernåt på pannbandet, men nosgrimman ska helst vara "ren". Prisklass: 300-600 kr

Jag har kollat igenom de vanligaste webbsidorna (h**ks, b**jes. h**ze, h*stsp*rt online mfl etc), och inte hittat nåt som passar... visst, har hittat nåt enstaka billigt, men jag vill inte köpa vilket skräp som helst heller - därav min prisklass.

Kan nån hjälpa mig?! Var hittar man ett vettigt, brunt träns med pullarnosgrimma, i ok kvalité och i ovanstående prisklass?

Hjälp emottages tacksamt!! :bow: :bow:
 
Sv: Hjälp! Tränsproblem...

Jo! Det har jag! Här:
2524048651_0b9c066f16.jpg


Det är en bomlös Barefoot Cheyenne. Som du kan se är den helt normalt brun :angel: :rofl:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hjälp! Tränsproblem...

Säg som det är.. du vill ha ett tråkbrunt träns :D
 
Sv: Hjälp! Tränsproblem...

Men hallå, det är ju bara att rycka bort den! Så, ett problem mindre att oroa sig för.
Åhfan? Oops. Jag är ny på pullarnosgrimmor. Hm. Uh... :o

*går och gömmer sig under en sten*

(det är fortfarande svårt att hitta ett träns dock...)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hjälp! Tränsproblem...

Jag hittade ett, men det fanns dock bara kvar i lager i storlek ponny. Letar vidare.

Det är ju bara att klippa ner luddet lite om det är stort. ;)
 
Sv: Hjälp! Tränsproblem...

Jag hittade ett, men det fanns dock bara kvar i lager i storlek ponny. Letar vidare.

Det är ju bara att klippa ner luddet lite om det är stort. ;)
Åh, vad snäll du är! :bow: Storlek Full gäller... Jag letar också som en tok... hojtar till om jag hittar nåt!
 
Sv: Hjälp! Tränsproblem...

Jag har hittat tre stycken, ligger dock lite över din prisklass.

En härifrån, klicka på träns i menyn och sen är det det högra. En här, dock havannabrun, frågan är om den kan passa. Andra tränset nerifrån är väl typ precis det du letar efter, förutom priset?
 
Sv: Hjälp! Tränsproblem...

Jag har hittat tre stycken, ligger dock lite över din prisklass.

En härifrån, klicka på träns i menyn och sen är det det högra. En här, dock havannabrun, frågan är om den kan passa. Andra tränset nerifrån är väl typ precis det du letar efter, förutom priset?
Tack så hemskt mycket! Första länken där hade en som var vettig... den sista var superfin - men lite väl dyrt. Ska kolla närmare på dem, så får vi se vilken den blir... Tack! :bow:
 
Kan detta vara något?

http://grand-prix.se/product_info.php/products_id/3296

http://grand-prix.se/product_info.php/products_id/2706

http://grand-prix.se/product_info.php/products_id/457
Står att det bara finns i svart men i beställlningslistan finns brunt med...
Hoppas du hittar vad du söker :bump:
TACK! :bow: Det ser jättefint ut, det där sista... ska maila och höra om det! Tack så hemskt mycket :laugh:

(Förresten - hur kan det finnas så många nyanser av brunt?!?!?!! brunt, mörkbrunt, london, newtan, newmarket, cognac...)
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Äldre Då jag aldrig ägt en ordentlig handväska så önskade jag mig en av sambon i födelsedagspresent. Han köpte en fin väska men jag e inte...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 625
Senast: Raderad medlem 68338
·
Utrustning Okej... Julklappspengarna måste spenderas :D Har letat ett tag efter ett träns till min ponny men har inte riktigt hittat det jag...
Svar
7
· Visningar
1 153
Senast: _Eulalia_
·
Utrustning Suck, jag blir snart galen. Har försökt hittat ett snyggt remontträns till unghästen ett tag men det verkar inget finnas i rimlig...
2
Svar
33
· Visningar
7 373
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
5 013
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp