Bukefalos 28 år!

Träns-hjälp!!

_Eulalia_

Trådstartare
Okej... Julklappspengarna måste spenderas :D
Har letat ett tag efter ett träns till min ponny men har inte riktigt hittat det jag söker. Det absolut viktigaste är bra läder! Jag vill ha ett träns som bara blir bättre med tiden och som det är roligt att ta hand om :) några andra önskemål:
Achennosgrimma, gärna med avtagbar ögla för snokremmen eftersom det inte används ändå.
Fodrad nosgrimma + nackstycke(som helst ska vara format också)
Svart. Dock så har jag en liten dröm om brun fodring till det.
Pris 1000-1500:-. Någon som har tips? :bump:
 
Sv: Träns-hjälp!!

Treadstone tyckar jag har riktigt bra kvalitet på sit tläder. Iaf på dem tränsen jag haft. Blir bara bättre och bättre.

De har ett träns som stämmer in exakt på det du beskriver. Har även någon metaldekoration på pannbandet. Antikfärgad metall.
 
Sv: Träns-hjälp!!

dyons läder är väldigt fint och blir bara finare med åren :D, väldigt hopp inspirerade träns dock med smala remmar och inte så mycket fodring. dock så har de bra passform och finns med ergonomiska nack stycken.
 
Sv: Träns-hjälp!!

Nu har jag hittat det perfekta tränset! Ett dyon :laugh: men hur är dom i storlek? Hästen ligger nämligen mitt i mellan ponny och cob..
 

Liknande trådar

Utrustning Hej Nu är det så att vid hoppning så letar jag ett nytt bett. Kommer användas endast vid tävling då jag jobbar på med vanligt tränsbett...
Svar
5
· Visningar
1 605
Senast: Vogue
·
Utrustning Jag behöver tips på träns till min 3½-åriga welsh cob som har ett aterom som inte rekommenderas att opereras bort, placerat ca. 5...
Svar
6
· Visningar
2 231
Senast: phie
·
Utrustning Hej Letar efter mitt dröm träns men har inte hittat vad jag söker. Då vänder man sig till buke såklart! Det jag vill ha: Bred...
Svar
2
· Visningar
750
Senast: Equilina
·
Islandshäst Jag hoppas jag lägger den här tråden rätt... Visste inte om jag skulle lägga den här eller under "Hästutrustning", men eftersom det...
Svar
8
· Visningar
2 398
Senast: Minett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp