Bukefalos 28 år!

loveponies

Trådstartare
Fick precis ett mail från valberedningen i ragdollklubben, och de undrar om jag kan tänka mig en post i styrelsen...
Vet inte vad jag ska svara! Visst vore det kul att vara mer aktiv i klubben, men samtidigt så känns det som at tjag inte riktigt orkar ta på mig för mycket jobb.
Jag har ju inte ens körkort, så bara att ta mig till olika möten i landet kan bli svårt.

Men det är kul att man blir tillfrågad! :bump:
 
Spännande !! Vill du gå med så tycker jag du ska göra det, låt inte ett icke-existerande körkort hindra dig. Eller ännu bättre, ta körkortet nu !! :rofl:
 
Fick svar nu från valberedningen, och tydligen så är de flesta möten per telefon, eftersom alla bor spass utspritt i landet.
Jag hade gärna tagit körkort nu, om jag bara hade haft tid och ork. Just nu känns det som om jag har tusen bollar i luften. Till sommaren hoppas jag att jag ska komma igång med övningskörning.
 

Liknande trådar

Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 811
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 843
Senast: Grazing
·
Hundträning Jag har en okastrerad hane på 2,5 år av spetsras. Just nu mår jag väldigt psykiskt dåligt, vilket delvis har med hunden att göra. Så för...
2
Svar
37
· Visningar
5 705
Senast: Kraxa
·
Relationer Jag är en arbetande småbarnsförälder till två barn som är mycket energiska, aktiva och säger vad de tänker all vaken tid. Även min man...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 532
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp