M

miss_willow

Nu har ponnyns ägare slarvat bort det nyaste vaccinationsintyget där det är bevisat att han fick vaccin i november. Vi ska tävla på söndag och jag vet inte vad jag ska göra...
Måste de grundvaccinera igen!? Eller kan man ringa veterinären och visa kvitto så kan hon skriva ett nytt intyg?
Sitter här å gråter nästan för jag vet inte vad jag ska göra..
 
Om man ringer vet så har de kanske kvar uppgifterna... i denna datorålder så sparas det mesta... så ring dem å fråga!
Lycka till!
 
okej, jag ringde nyss för jag fick de tipset av en annan också ! Hon skulle komma till vårat stall och skriva ett nytt.. inga problem sa hon. Gratis desutom. så nu kan jag tävla på söndag! Jag spricker av glädje!
 
kan inte vetrinären fixa till de får ni nog vaccinera igen,ring och fråga vet-de borde ju ha kolla på reglerna
 

Liknande trådar

Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 179
  • Artikel
Dagbok Eller så har senaste dagarna känts i alla fall. Jag verkar ha tre känslolägen just nu; hysteriskt skratt, gråt eller apati. Stress...
Svar
11
· Visningar
1 234
Senast: Sasse
·
Hundhälsa Min hund, en sheltie, har upprepade perioder av att vilja avlasta höger bakben. (Det är inte slipped tendon, han är dock opererad för...
2
Svar
27
· Visningar
3 676
Senast: Takire
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 124
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp