Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
N

nallemaja69

Hur länge har man ömma bröst i början av en graviditet? :confused:
Vet som sagt inte om jag ä gravid, har tagit ett test men det visade neg.. Vet ju att det kan göra det tidigt.. Men brösten har nu ömmat i snart en vecka o jag har börjat må illa på kvällarna..
Men jag tror det faktiskt :)
 
Sv: Hjälp?

he min bröst var ömma i nästan tre månader... De är fortfarande känsliga men gör inte lika ont längre...
Gör något mer gravtest så att du blir säker eller prata med BM.
 
Sv: Hjälp?

Det är nog rätt olika tror jag,
min förra (misslyckade) graviditet hade jag väldigt ont i brösten och blev rasande om pojkvännen ens råkade snudda vid. Denna gången har jag knappt kännt av det, jag ser hur dom växer som bara den men har faktiskt inte kännt att det varit ömt, kanske att bröstvårtorna är känsligare än annars.
 
Sv: Hjälp?

Ok.. Som sagt har nu haft ont i brösten nu i några veckor, å de känns fastare än tidigare :smirk: ... Mentråkigt nog :( så visar gravtastet negativt! :cry: !!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 021
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 472
Senast: Hazel
·
  • Artikel
Dagbok Är det möjligt att ta sig ur en depression? Klart det är ... Men det känns rätt tröstlöst. Jag har varit inne i en rätt djup depression...
Svar
18
· Visningar
1 596
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 945
Senast: bobbbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Häst
  • Hage
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp