Hjärt muskel inflamation

OBS Att jag ändrade rubriken för att nu har dom be stämt sig att jag har en hjärt muskel inflamation och har hjärt rytm rubbningar 😭 Men jag ändrar inte i dethär inlägget men jag kommer skriva om det i ett svar iallafall.
Jag har redan massa fel eller sjuk domar och så. Jag kommer inte skriva allt här men jag har FLERA psykiska saker. Och efter att jag nästan dog förra hösten så har ju jag hjärn skador så jag tillexempel be höver rullstol och att jag har epilepsi. Men har inte haft nåt epilepsi anfall på jätte länge nu tackvare att jag har en medicin som funkar.
Men ja igår kväll innan jag skulle sova så kändes det som konstigt på nåt sätt med hjärtat. Men jag tänkte inte så himla mycket på det men sen så svimmade jag och ramlade ner på golvet och bet mig i läppen så jag började blöda. Och jag hade lågt blod tryck och hög puls och nånting med hjärt rytmen. Så ja det var heltenkelt INTE såbra.
Iallafall så det blev ambulans och akuten och allt sånt. Och jag har gjort ekg och ska göra en annan under sökning och har svarat på en miljon frågor och dom har lyssnat på hjärtat och alltmöjligt sånt.
Och förlåt nu att jag inte kommer håg allt helt rätt men jag är jätte dålig på sjukhus språk. Och jag fattar iprincip inte vad skillnaden är på allt heller.
Men iallafall så det KAN vara nån bi verkning från vissa av dom medicinerna som jag har. Och isåfall så kanske jag måste ändra dom eller ha ännu flera mediciner eller nånting. Och som dom sa först så fattade jag som att dom TRODDE det men att dom skulle kolla lite mera och ha över vakning ändå. Men sen när pappa hade kommit hit och en läkare eller sköterska eller whatever pratade med han och mig så sa hon att dom hade sett några för ändringar på ekg som kan vara hjärt inflamation eller nånting annat med hjärtat iallafall.
Så ja nu så vet jag inte om jag har nåt hjärt fel OCKSÅ eller ifall det inte är nåt för dom har sagt o lika och jag fattar inte allt sjukhus språk. Och jag är bara så jävla jävla JÄVLA trött på min fucking värde lösa kropp och att iprincip ALLT med den bara är fel 😭
 
Senast ändrad av en moderator:

Jag kommer nog att inte skriva här mera iallafall nu och jag vet inte hur lång tid. Men jag bara ville skriva det ifall nån skulle undra annars. Det är heltenkelt för jobbigt bara och förmycket neggativt förmig justnu.
Men tack igen till @manda för ALLA tips och all hjälp och allting om rullstol och det! ❤️

Ta hand om dig till vi hörs igen :heart Du är klok som en bok som gör det som är bäst för dig :up:
 
Ta hand om dig, och så är du välkommen tillbaka när du vill :heart
Tack men jag hoppas att det kommer dröja lång tid tills att jag kommer tillbaka hit om jag nånsin gör det.
Och jag loggade bara in igen nu för att jag in såg att jag vill förklara dethär. Men jag har in sett att dethär INTE är ett bra ställe om man VILL må bättre.
Och nu menar jag SÅKLART inte att ALLA här inte är bra utan SJÄLV KLART så är många här väldigt snälla och fina och bra!! ❤️
Men i hel heten liksom så är det faktist inte en så himla bra sida EGENTLIGEN. För det är tyvär ganska så mycket som är triggande och som är som possitivt med att INTE försöka att bli frisk eller att hålla kvar som sjuka saker. Och nu menar inte jag bara förmig utan dom en hel het.
Så ja jag kommer säkert ångra mig och jag kommer säkert sakna ni som är snälla och om tänk samma och allt sånt! ❤️
Men jag HOPPAS att jag inte kommer känna som att jag be höver komma tillbaka igen iallafall för att jag tror påriktigt INTE att det är bra 💔
 
Tack men jag hoppas att det kommer dröja lång tid tills att jag kommer tillbaka hit om jag nånsin gör det.
Och jag loggade bara in igen nu för att jag in såg att jag vill förklara dethär. Men jag har in sett att dethär INTE är ett bra ställe om man VILL må bättre.
Och nu menar jag SÅKLART inte att ALLA här inte är bra utan SJÄLV KLART så är många här väldigt snälla och fina och bra!! ❤️
Men i hel heten liksom så är det faktist inte en så himla bra sida EGENTLIGEN. För det är tyvär ganska så mycket som är triggande och som är som possitivt med att INTE försöka att bli frisk eller att hålla kvar som sjuka saker. Och nu menar inte jag bara förmig utan dom en hel het.
Så ja jag kommer säkert ångra mig och jag kommer säkert sakna ni som är snälla och om tänk samma och allt sånt! ❤️
Men jag HOPPAS att jag inte kommer känna som att jag be höver komma tillbaka igen iallafall för att jag tror påriktigt INTE att det är bra 💔
Du är så klok. Att veta vad man behöver och mår bra av är inte det lättaste. Och att faktiskt GÖRA så är ännu svårare ofta. :heart
 
Du är så klok. Att veta vad man behöver och mår bra av är inte det lättaste. Och att faktiskt GÖRA så är ännu svårare ofta. :heart
Nej jag är INTE klok för då hade jag inte skrivit så jävla mycket här och försökt så jävla mycket som jag har. Och det är INGET om vad jag mår BRA av för det finns inget sånt val. Utan det är som två skit dåliga val som jag mår dåligt av o avsett. Och jag HOPPAS att jag iallafall inte mår ännu mera sämre av att lämna. Men an tagligen så kommer jag ha exakt likamycket ensam känslor och att det är fel på mig ändå och allt sånt bara att jag KANSKE iallafall inte får lika jävla mycket triggande skit upp tryckt i ansiktet.
 

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 446
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 750
Senast: manda
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 284
Senast: SiZo
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag försökte dö. Men jag klarade inte det lika som jag inte klarar NÅNTING. Och min kropp är värde lös så be hövde ha koll på hjärtat...
2
Svar
35
· Visningar
3 068
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp