Bukefalos 28 år!

Hjärtljud!

Status
Stängd för vidare inlägg.
K

Kristin80

Igår fick jag höra min bebis hjärtljud.... Sååå sött.... :love: ...
Skulle vilja ha en så där maskin hemma så jag kunde lyssna på det hela kvällarna....
Men det är lite läskigt oxå....
Snart är vi tre i familjen... :banana:
 
Sv: Hjärtljud!

Ja, visst är det härligt att höra hjärtljuden! :love:
Vi har fått lyssna två gånger nu, i v. 17 hade "högerbebisen" 138 och "vänsterbebisen" 146, nu i v. 22 hade "högerbebisen" 140 och "vänsterbebisen" 148. Jag tyckte det var läckert att de hade kvar samma intervall. Vilka hjärtljud hade er bebis?
 
Sv: Hjärtljud!

Åhh.. har du två bebisar...härligt...

Min bebis hade 155.... o siktade in två små sparkar mot barnmorskan grej som hon lyssnade med.. hihihi... Gäller att ha lite attityd från början... :cool:
 
Sv: Hjärtljud!

Åhhh, jag fick också höra hjärtljud igår :love: 155 slag per minut, smälte mig totalt :D
 
Sv: Hjärtljud!

Jag fick höra hjärtljuden i dag, eller vi försökte ialla fall... BM kom fram till att det nog var 140 slag per min men vilddjuret sparkade hejvilt hela tiden så det gick knappt att höra... :D
 
Sv: Hjärtljud!

Haha.. vi har nog de coolaste bebbarna.... :bump:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Hej, jag är nyfiken på att få veta lite om hur andra barns rörelsevanor ser ut efter förskolan. Hur mycket rör era barn på sig efter...
2
Svar
22
· Visningar
1 824
Senast: Anna
·
Övr. Barn Jag blir tokig snart, dottern är sjuk konstant! Hon går 3 dgr i veckan på föris och hinner gå en vecka innan hon är sjuk igen. Men under...
2
Svar
22
· Visningar
1 769
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Började nytt jobb idag efter att ha varit hemma ett tag. Sambon jobbar helg så han är ju hemma när jag jobbar. Dottern vaknade strax...
2
Svar
34
· Visningar
5 237
Senast: Hajfisk
·
Övr. Barn Tänkte höra med er lite mer rutinerade föräldrar hur ni löser sommarsemestern med barnen? Fram till nu har jag kunnat lägga min semester...
2
Svar
31
· Visningar
2 024

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp