Hjälmar i fina färger

gadriel

Trådstartare
Alltså nu har jag sett flera som har fina hjälmar i maraton, var sjutton hittar man sånna? Vill ha en lite sportigare och gärna i valfri färg :angel:

tips?

Sv: Hjälmar i fina färger

Alltså nu har jag sett flera som har fina hjälmar i maraton, var sjutton hittar man sånna? Vill ha en lite sportigare och gärna i valfri färg :angel:

tips?

Märket Casco brukar ha en del roliga, fina hjälmar som är lite lättare i typen men kostar ju en del då förstås.

Många nya hjälmar är ju lite lättare och det finns lite roliga färger att välja i men de kostar ju gärna en del.

Varför inte köpa fälttävlans överdrag till hjälmen? De kan man väl få uppsydda i olika färger tror jag
Anna-Carin

Stämmer väl inte in på sportigare kanske men travhjälmar kan man lämna för lackering...

Tack för svar!

Hittade en casco jag gillar så det får bli en sån :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
246
Senast: Kristall10
·
Hemmet Har äntligen fått ett rum ledigt som ska byggas om till enbart klädkammare. Först ville jag ha en lyxig walk in closet som var öppen där...
Svar
0
· Visningar
251
Senast: Freazer
·
Fritid Halloj! Jag och min funderar på en weekend i Gävle lite senare i vinter, i februari eller mars. Det är vår närmsta relativt större... 2
Svar
37
· Visningar
1 675
Senast: LadySara
·
Hemmet Nu står vi i startgroparna hoppas jag för att renovera vårt icke helt funktionsdugliga badrum från -80. Men jag tar gärna emot tips om... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
2 359

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka