Hjälmtvång för alla ryttare!!!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare rocki
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 61
  • Visningar Visningar 3 993
Sv: Hjälmtvång för alla ryttare!!!

Håller med, man borde ju faktiskt införa hjälmtvång oavsett vilken gren man rider i! Själv är jag klok nog att rida med hjälm, för jag vill helst av allt inte slå i skallen och hamna på sjukhusets intensivvårdsavdelning i koma!!

Sv: Hjälmtvång för alla ryttare!!!

Svalan skrev:
Håller med, man borde ju faktiskt införa hjälmtvång oavsett vilken gren man rider i! Själv är jag klok nog att rida med hjälm, för jag vill helst av allt inte slå i skallen och hamna på sjukhusets intensivvårdsavdelning i koma!!

Har fått nog av sjukhus trots hjälm...men hade jag inte haft hjälmen så vet i sjutton.....:crazy: ;) :bow:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 650
Senast: Ceta
·
Hästvård Hej! För er som följt min tråd "Problem att rida ut" vet att jag under hösten haft stora bekymmer med min 26 år gammla ponny. Han har... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 835
Senast: Soffan74
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag... 2
Svar
33
· Visningar
8 327
Senast: As_Vegas
·
Körning Jag har ett shettissto på 8 år vi har haft sedan hon var 1. Hon rids av mina barn och vi har kört in henne. Jag har tömkört henne en del...
Svar
11
· Visningar
2 360
Senast: Mezcal
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka