Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Rider med ponny hack, side pull el vanlig grimma. Vilket det blir beror på vilket humör vi är på¨... Angående det en del säger att det inte går att göra ledande tygek tag tycker jag att du ska ta med en nypa salt. Har ALDRIG märkt av att det inte skulle funka men det beror väl kanske på vad hästen och ryttaren är vana vid? Fem åringen fixar allt man ber om på bettlöst men nästan ingenting om man rider med bett!!! Vi har ju då iof använt bettlöst i princip under hela inridningen. (tömkörning)
Jag ska ut och prova min remont som sidepull så får vi se hur det går. Men finns det ngn som kan förklara hur ett "riktigt" sidepull inverkar jämfört med bitless bridle? och kapson, hur fungerar det?
Ville bara säga att det gick kanon bra att rida med endast remontgrimman!!
jobbade min pålle i form lika bra som med vanligt träns, om inte t.o.m bättre!!! Det kändes som om man intye fick lika mkt motstånd utan att han verkligen var med mig.
Skola & Jobb
Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...