Hjälp med speedcart

Blackberry

Trådstartare
Har precis köpt en beg. speed som jag är jättenöjd med. Men problemet är att det är en äldre modell och den såldes utan själva stänkskyddet :crazy: något som de flesta här vet vad det betyder, grus o skit över hela mig. Undrar hur jag kan få tag i ett stänkskydd som passar? :confused: har titta i butiker men de säljer bara till de senare modellerna som ex. royal. (kan tillägga att min är märkeslös) Någon som vet, eller har tips?

Sv: Hjälp med speedcart

Hej,

Jo du kan ta och sätta byggplast. Det har jag gjort, eller dubbelsydd kraftigare vaxduk. Det har jag också testat funkar väldigt bra det med, men inte så snyggt men det fyller sin funktion. Du kanske kan få tag på markisväv, det kan också passa. OM man nu inte vill kosta på skydd som man kan få tag på. Men det kan vara svårt att få tag i det till en äldre speedcart.

Liknande trådar

Utrustning Är på jakt efter ny dressyrsadel och har efter mycket provande kommit fram till att min häst tyvärr behöver en ganska speciell sadel... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 577
Senast: super
·
Ridning Som rubriken säger, min häst har fått för sig att man kan stegra sig med ryttare på ryggen. Ska dra lite bakgrund först. Köpte hästen... 5 6 7
Svar
125
· Visningar
20 163
Senast: mollyphlox
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
20 156
Senast: mackan
·
Utrustning Har ett stort problem som jag inte ser lösning på :confused: Har nu åkt skyttetrafik till min butik för att prova sadlar. Här om dagen...
Svar
11
· Visningar
3 339
Senast: moon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?