Hjälp med Word 2003

Acses

Trådstartare
Ja, jag sitter och skriver ett skolarbete när plötsligt det dyker upp en massa bakvända P-symboler vid varje radbyte och punkter mellan alla ord. Jag är inte jättevan att använda word och jag blir alldeles galen när jag inte får bort det.

Hjääälp!

Sv: Hjälp med Word 2003

I samma rad där rutorna för Nytt Dokument, Öppna och Spara, fast nästan längst till höger på den raden.

I samma rad där rutorna för Nytt Dokument, Öppna och Spara, fast nästan längst till höger på den raden.

Ah, jag hittade. Anledningen till att jag inte såg den var för att jag inte har den menyraden uppe. :D

Men nu vet jag, tack så jättemycket! :bow:

De bakvända P:na har jag alltid påslaget när jag skriver, då ser man ju om det är korrekt formaterat. Jättepraktiskt :)

De bakvända P:na har jag alltid påslaget när jag skriver, då ser man ju om det är korrekt formaterat. Jättepraktiskt :)

Åh, det fyller säkert en funktion. Själv tyckte jag bara det var enerverande och såg otroligt kluddigt ut, tappade helt greppet om vad jag skulle skriva.

Det är förmodligen en vanesak. :laugh:

Liknande trådar

Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda... 2
Svar
36
· Visningar
4 269
Senast: skiesabove
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 881
Relationer Back again.. Det är lite oklart vad jag vill med tråden, vet att det bara är jag som kan bestämma för mig själv till syvende och sist... 24 25 26
Svar
505
· Visningar
68 986
Senast: cirkus
·
Hästvård För ett par år sedan gjorde jag något otroligt oansvarigt och köpte en osedd häst från utlandet. Från ett känt försäljningsställe som...
Svar
16
· Visningar
3 520

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka